Luchthaven vertraging

Blog

Over alles wat te maken heeft met vliegen

Wij houden u wekelijks op de hoogte over alles wat te maken heeft met vliegen. Van de beste zomerbestemmingen, tips om te vliegen met kinderen tot aan waar u het beste kunt zitten in een vliegtuig en hoe u het beste een vliegtuig online kunt volgen.

  • 24-05-2013

    Londen Heathrow gesloten na noodlanding

    Vanmorgen werden we opgeschrikt door het nieuws dat een airbus A319 met 75 passagiers aan boord, een noodlanding moest maken op Londen Heathrow.

  • 16-05-2013

    Bang in het donker?

    Ga je op vakantie naar Griekenland en heb je het geluk dat Griekenland niet aan het staken is, vindt de piloot dat het te donker is om te landen.

  • 14-05-2013

    Airlines verdienen flink aan typfouten tickets

    Het overkomt passagiers ongeveer 60.000 keer per jaar; een typfout in de persoonlijke gegevens bij het boeken van een vlucht. Dit kan een passagier duur komen te staan. In totaal verdienen luchtvaartmaatschappijen zo’n twaalf miljoen euro aan deze kleine foutjes.

  • 08-05-2013

    Piloten bang voor gifgas in cockpit

    De Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers (VNV) heeft een waarschuwing gegeven voor gifdampen die in de cockpit zouden kunnen doordingen.

  • 07-05-2013

    Koffer drama op Schiphol

    Door een storing aan het splinternieuwe automatische bagagesysteem van Schiphol zijn vele passagiers die vertrokken naar hun zonnige bestemming zonder koffer op hun bestemming aangekomen.

  • 06-05-2013

    Passagiers ontvangen 10 miljoen euro!

    Na Bevrijdingsdag hebben wij vandaag nog een feestje te vieren.

  • 03-05-2013

    Annuleringsverzekering? Altijd doen!

    De meeste vakantiegangers sluiten bij boeking een annuleringsverzekering af. Deze, vrij goedkope, verzekering geeft rust. Er kan immers van alles mis gaan. Ziekte, ontslag, scheiding of erger. Het kan allemaal maar zo gebeuren in de maanden voordat je vertrekt.

  • Vliegtuig van Monarch op de landingsbaan

    02-05-2013

    Monarch betaalt 18.000 euro uit aan EUclaim klanten

    Begin deze week is er een persbericht verstuurd en opgepakt door de Britse media. EUclaim heeft namelijk goed nieuws voor passagiers die gedupeerd zijn door een vertraagde of geannuleerde vlucht. Vooral Monarch passagiers hebben geluk deze keer.

  • 26-04-2013

    Massapleidooien Transavia: de ontknoping

    De Rechtbank in Haarlem heeft duidelijk gemaakt hoe zij zal oordelen in zaken waarin Transavia zich beroept op buitengewone omstandigheden als gevolg van een technische storing.

  • 24-04-2013

    Lovende woorden en opbouwende kritiek

    Wij krijgen elke dag leuke en leerzame reacties van onze klanten. Naast de stralende zon van vandaag, worden wij hier natuurlijk enorm vrolijk van! We zijn blij dat we gedupeerde passagiers kunnen bijstaan in de strijd tegen onrecht. Soms vergt het proces erg veel geduld. Des te groter is de verrassing wanneer de claim gehonoreerd wordt, maar het gevoel dat overheerst tijdens het wachten is vaak een gevoel van frustratie en onbegrip.

Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding