Luchthaven vertraging

Contact

Heeft u vragen? Wij staan voor u klaar

Heeft u vragen over onze diensten? Check eerst of uw vraag hieronder al beantwoord wordt. 

  • Mijn bagage is vertraagd, wat zijn mijn rechten en kan EUclaim helpen?

    Als uw bagage vertraagd is, dan kunt u het beste op het vliegveld een zogenaamd PIR-formulier invullen. Deze krijgt u bij de lost-and-found balie. Ons advies is om ook contact op te nemen met uw reisverzekering en de luchtvaartmaatschappij waar u mee vloog. 

    EUclaim neemt geen bagageclaims aan.

  • Onze vlucht is vertraagd, er wordt niet gecommuniceerd op de luchthaven, kunnen we een klacht indienen?

    U kunt altijd een klacht indienen bij de luchtvaartmaatschappij. Maar wat u ook kunt doen, is een claim indienen om compensatie voor uw tijdsverlies te krijgen. Deel uw vluchtgegevens met ons, wij controleren of u in aanmerking komt voor compensatie.

  • Hoe lang duurt het vooronderzoek voor een juridische procedure?

    Het vooronderzoek is de fase waarin onze juridische afdeling beoordeelt of uw claim klaar is voor een procedure. Tijdens dit onderzoek controleren wij of alle gegevens compleet zijn, analyseren we de vlucht opnieuw en vergelijken we uw zaak met recente rechterlijke uitspraken. Dit doen we om zo sterk mogelijk te staan als we naar de rechtbank gaan.

    Gemiddeld duurt dit proces 8 tot 12 maanden. In deze periode houden wij zelf de wettelijke termijnen scherp in de gaten. Zodra er een volgende stap is, nemen wij contact met u op.

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
 
Telefoonnummer: 088-0066466
E-mail: customercare@euclaim.nl
Chat: Live Chat
 
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:00 uur. Wij zijn gesloten op alle officiële feestdagen.
E-mail voor reisagenten: reisagent@euclaim.nl
Journalist en pers: perspagina
 
EUclaim B.V.
Vossenstraat 6
6811 JL Arnhem
KvK: 34250509
BTW: 8170.03.137.B01
Vragen? Chat of bel