Luchthaven vertraging

Contact

Heeft u vragen? Wij staan voor u klaar

Heeft u vragen over onze diensten? Check eerst of uw vraag hieronder al beantwoord wordt. 

  • Mijn bagage is vertraagd, wat zijn mijn rechten en kan EUclaim helpen?

    Als uw bagage vertraagd is, dan kunt u het beste op het vliegveld een zogenaamd PIR-formulier invullen. Deze krijgt u bij de lost-and-found balie. Ons advies is om ook contact op te nemen met uw reisverzekering en de luchtvaartmaatschappij waar u mee vloog. Lees hier hoe u dat aanpakt.

    EUclaim neemt geen bagageclaims aan.

  • Ik heb betaald voor een stoelreservering, maar er wordt een ander toestel ingezet. Kan EUclaim deze kosten claimen?

    Als uw stoelreservering is komen te vervallen door een vluchtwijziging, neem dan contact op met de luchtvaartmaatschappij. EUclaim neemt geen claims voor vervolgschade aan.

  • Onze vlucht is vertraagd, er wordt niet gecommuniceerd op de luchthaven, kunnen we een klacht indienen?

    U kunt altijd een klacht indienen bij de luchtvaartmaatschappij. Maar wat u ook kunt doen, is een claim indienen om compensatie voor uw tijdsverlies te krijgen. Deel uw vluchtgegevens met ons, wij controleren of u in aanmerking komt voor compensatie.

Let op: op vrijdag 21 juni sluiten wij om 15:00 uur.
 
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:00 uur. Wij zijn gesloten op alle officiële feestdagen.
 
Telefoonnummer: 088-0066466
E-mail: customercare@euclaim.nl
Chat: Live Chat
E-mail voor reisagenten: reisagent@euclaim.nl
Journalist en pers: perspagina
 
EUclaim B.V.
Vossenstraat 6
6811 JL Arnhem
KvK: 34250509
BTW: 8170.03.137.B01

14467 passagiers hebben EUclaim een score van 4,4 uit 5 gegeven op Trustpilot.
Lees hoe deze passagiers onze service hebben ervaren.

Bekijk 14467 ervaringen
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding