luchthaven vertraagd

Problemen met uw vlucht?

Had u problemen met uw vlucht, zoals een vertraging, een geannuleerde vlucht of gewijzigde vlucht? EUclaim strijdt voor de rechten van vliegtuigpassagiers en helpt u als gedupeerde vliegtuigpassagier te krijgen waar u recht op heeft.

Gelijk weten of u recht heeft op een vergoeding?

De meeste vluchten gaan netjes volgens planning. U heeft net die ene vlucht die daarvan afwijkt. Dat is balen! Natuurlijk wilt u weten wat u kunt doen in uw situatie en of u misschien recht heeft op een vergoeding voor het ongemak en geleden tijdverlies.

EUclaim helpt passagiers met vluchtproblemen. Onze juristen geven u graag meer duidelijkheid en zorgen ervoor dat u de vergoeding krijgt waar u recht op heeft. Lees meer over wat u moet doen bij vluchtproblemen, wat uw rechten zijn en hoe u een claim kunt indienen.

Recente probleemvluchten waarbij u recht heeft op een vergoeding

Benieuwd of u een claim in kunt dienen? EUclaim heeft het eerste uitzoekwerk al voor u gedaan. In onze database verzamelen wij gedetailleerde vlucht, weer- en nieuwsgegevens. Daarmee kunnen we u direct aangeven of u een claim in kunt dienen voor uw vlucht.

De vluchten die recentelijk problemen hebben ervaren én die aan de voorwaarden voldoen om aanspraak te maken op een vergoedingen, hebben we voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vlucht hier niet tussen? Dat betekent niet dat u geen vergoeding kunt krijgen. Bovenstaand overzicht is slechts een selectie. U kunt zelfs tot 2 jaar na vluchtdatum een claim indienen.

Benieuwd of u met uw vlucht een claim in kunt dienen?

Een claim indienen gaat als volgt

Wilt u graag de vergoeding krijgen voor uw vluchtprobleem, dan kunt u eenvoudig via deze website uw claim indienen. De juristen van EUclaim gaan er vervolgens voor u mee aan de slag.

Lees meer over onze service.

De laatste nieuwsberichten over vliegen

  • 2019-09-16 15:47

    Woensdag nieuwe staking bij KLM-grondpersoneel op Schiphol Airport

    Aankomende woensdagmiddag wordt er voor de derde keer in twee weken gestaakt door KLM-grondpersoneel om een betere cao af te dwingen. Passagiers moeten wederom rekening houden met vertragingen en annuleringen.

  • 2017-08-21 11:32

    Wizz Air laat passagiers een week wachten op nieuwe vlucht

    Voor tientallen passagiers duurt de vakantie in Bosnië een week langer dan gepland. Afgelopen zaterdag werd vlucht W6 4289 naar Eindhoven geannuleerd vanwege een aanvaring met een vogel op de voorafgaande vlucht. Wizz Air stelt nu dat er tot 29 augustus geen vlucht beschikbaar is. Wat inhoudt dat passagiers minimaal een week vastzitten in Bosnië.

  • 2017-09-29 9:10

    Wereldwijde technische storing zorgt voor incheckproblemen

    Bij verschillende vliegtuigmaatschappijen is er sinds het einde gisterochtend een grote storing gaande. Onder andere Air France-KLM, British Airways, Lufthansa, Vueling en Qantas zouden last hebben van problemen met inchecken. Ook enkele Amerikaanse vliegtuigmaatschappijen zouden getroffen zijn door de storing. Veel passagiers klagen op social media over de problemen met het inchecken.

Heeft u niet de informatie gevonden die u zocht?

Kijk of uw vraag niet al is beantwoord tussen de veelgestelde vragen, of neem contact op met ons over uw specifieke situatie.

12929 passagiers hebben EUclaim een score van 4.6 uit 5 gegeven op Trustpilot.
rnLees hoe deze passagiers onze service hebben ervaren.

Bekijk 12.929 ervaringen
Vragen? Chat of bel