Monarch betaalt 18.000 euro uit aan EUclaim klanten
Begin deze week is er een persbericht verstuurd en opgepakt door de Britse media. EUclaim heeft namelijk goed nieuws voor passagiers die gedupeerd zijn door een vertraagde of geannuleerde vlucht. Vooral Monarch passagiers hebben geluk deze keer.

EUclaim heeft in de afgelopen 50 dagen, in samenwerking met Bott & Co Aviation, voor ongeveer 18.000 euro aan compensatie ontvangen van Monarch Airlines. Dit is nog maar het begin! 3.797 claims zijn nog in behandeling bij verschillende airlines. Voor deze passagiers is Bott & Co Aviation ingeschakeld, zodat de airlines in Groot Brittannië aangepakt kunnen worden. Er zullen rechtszaken gestart worden wanneer dit nodig is.
Hendrik Noorderhaven, CEO van EUclaim, zegt:
“Het grote succes dat we voor onze klanten hebben bereikt geeft aan dat airlines zich nog steeds niet houden aan de regelgeving. Het feit dat de meeste van onze klanten ons benaderen nadat ze zelf al geprobeerd hebben een claim in te dienen bij de luchtvaartmaatschappij of de CAA, illustreert dat zij nog steeds de financiële compensatie weigeren te betalen. Onze prestatie bewijst dat wij de beste kennis bezitten en weten hoe we luchtvaartmaatschappijen moeten aanpakken in de UK.”