
Trustpilot reviews
Dit zeggen passagiers over onze service
-
Proces is duidelijk.
Proces verliep goed, duidelijk werd er aangegeven welke stukken nog toegevoegd moesten worden. En, je werd op de hoogte gehouden van het proces. De kosten zijn wel hoog, van de claim van 1600 blijft 1004 over. -
Altijd proberen
Vanaf het begin goed geïnformeerd, duidelijk en goed gecommuniceerd. Had het rechtstreeks via de luchtmaatschappij geprobeerd en niet gelukt, via EUclaim wel!24 april 2023
Dankjewel voor deze positieve reactie Joop. Geniet van je vergoeding!~Gwendolyn -
Communicatie was helder
Communicatie was helder. Moesten aardig wat documenten aanleveren. De ouders van mijn kleinzoon , met wie ik op reis was, moesten van alles tekenen, terwijl ze niets betaald hadden. Het aanleveren gaat soepel: uploaden kan, een e-mail sturen kan ook. Vergoeding werd bij KLM geïnd. Duidelijk was van te voren hoeveel euclaim zou afhouden van de vergoeding. Maar het is een flinke hap. Ons geld kwam vlot binnen.24 april 2023
Wat fijn om te lezen dat de afhandeling van je clim zo goed is verlopen Wim. Heel veel plezier met de vergoeding!~Gwendolyn -
Pas op met deze oplichters!
Pas op met deze oplichters! Zoeken ongevraagd (!) contact met je nadat je vlucht vertraagd was. Geen idee hoe ze aan je gegevens komen. Vervolgens komt er de vraag of je gegevens wil achterlaten op hun site, waarna je automatisch akkoord gaat met hun algemene voorwaarden. Als je vervolgens later aangeeft niet met ze samen te willen werken, krijg je een factuur van 600 euro van ze. Juridisch klopt het allemaal en zit het goed in elkaar. Maar het verdienmodel van dit bedrijf is niet gebaseerd op het krijgen van schadevergoedingen, maar op geld uit de zakken kloppen van mensen die ze ongevraagd benaderen. En zodra je aangeeft niet met ze te willen samenwerken, krijg je een enorme rekening. Ver bij vandaan blijven! Regel dit soort zaken via je rechtsbijstandsverzekering!! Zij nemen het uit handen, ze houden geen honderden euro’s in en je hoeft niks te doen met dit soort schimmige bedrijven!24 april 2023
In verband met de wet op privacy kunnen wij niet aan persoongegevens komen en ook niet mensen zelf benaderen. Wat vervelend om te horen dat je het niet eens bent met onze werkwijze. Het staat uiteraard altijd vrij om een claim eerst bij de luchtvaartmaatschappij in te dienen alvoren bij EUclaim een claim in te dienen. Wij zijn een gerenomeerd bedrijf welke alles eruit haalt om de hoogst mogelijke vergoeding te krijgen voor de klant.~ Gwendolyn -
Niet altijd bericht, maar wel tevreden
Ik kreeg niet altijd bericht als er iets in het digitale dossier was geplaatst, waardoor alles wat lang duurde, maar verder hebben ze de claim keurig voor mij ingediend en is de claim naar tevredenheid afgehandeld.24 april 2023
Dankjewel voor je positieve woorden Simone. Ik wens je veel plezier met je vergoeding! ~Gwendolyn -
Niets te klagen
Niets te klagen24 april 2023
Hi Satishkoemar, dankjewel voor je positieve review. Geniet van de vergoeding! ~Gwendolyn -
Professionele partij die weet wat ze doen
Goede en persoonlijke respons als je vragen hebt en een overzichtelijke portal.24 april 2023
Fijn om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren Marcella. Veel plezier met je vergoeding! ~Gwendolyn -
snel duidelijkheid
Het is meteen duidelijk wat je mag verwachten. Communicatie is goed.24 april 2023
Dankuwel voor uw positieve reactie heer van Hal. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met de vergoeding!~Gwendolyn -
Bedrijf kiest voor de makkelijkste weg
Bedrijf kiest voor de makkelijkste weg. In eerste instantie pretenderen zij of ze een rechtvaardige claim voor jou gaan uitvoeren echter gebeurt dit niet zodat je alsnog zelf een aanvullende claim moet indienen.24 april 2023
Hi Leon, wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met ons. Je kunt ons bellen om uit te leggen wat er precies niet goed is gegaan met je claim. Geniet van de vergoeding! ~Gwendolyn -
Goed
Goede ervaring je wordt prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken van je claim!!24 april 2023
Hoi Ym, dankjewel voor je positieve review. Ik wens je veel plezier met de vergoeding! ~Gwendolyn