luchthaven vertraagd

Heeft u een corona-voucher ontvangen voor uw geannuleerde vlucht?

EUclaim staat voor u klaar!

Had een u vakantie geboekt en gaat deze niet door in verband met het coronavirus (COVID-19)? De kans is groot dat u een voucher, ook wel corona-voucher genoemd, heeft ontvangen van de vliegtuigmaatschappij. De voucher is op dit moment een veel besproken onderwerp bij consumenten, de overheid en reisbranche. EUclaim kan u helpen met de corona-voucher voor uw geannuleerde vlucht en al het werk voor u uit handen nemen. 

Corona-voucher (COVID-19) ontvangen voor geannuleerde vlucht? Dit kan EUclaim voor u betekenen

Er heerst veel onduidelijkheid over de wettelijke regels van vouchers die worden uitgegeven door vliegtuigmaatschappijen bij het annuleren van vluchten. ‘Hoe lang mag de voucher geldig zijn?’, ‘Moet ik hier altijd een vlucht voor boeken?’ of ‘Hoe weet ik zeker dat de vliegtuigmaatschappij mij de voucher uit gaat betalen in geld?’, zijn allemaal vragen die spelen bij gedupeerde passagiers. EUclaim weet als expert op het gebied van rechten van vliegtuigpassagiers de antwoorden en kan u hierbij helpen! Meld uw voucher aan bij EUclaim en wij zullen uw voucher toetsen op rechtmatigheid. Daarna zullen wij alle communicatie met de betreffende vliegtuigmaatschappij op ons nemen en gaan we voor u aan de slag. Deze service bieden wij aan op basis van €24,95 per boeking.

Waarom uw corona-voucher laten beheren door EUclaim?

EUclaim helpt al ruim 12 jaar gedupeerde vliegtuigpassagiers bij problemen met de vliegtuigmaatschappijen. Ook in deze corona-situatie staan wij voor u klaar. Graag leggen wij uit wat u van ons kunt verwachten.

  • Wij controleren uw ontvangen voucher op rechtmatigheid. Wanneer deze niet in overeenstemming is met de regelgeving, zullen wij contact opnemen met de vliegtuigmaatschappij;
  • Wij beheren uw voucher en bewaken de vervaldatum;
  • Al het contact met de vliegtuigmaatschappij omtrent uw voucher en de vervaltermijn zullen wij op ons nemen. U wordt hiervan op de hoogte gehouden via uw eigen online dossier;
  • Wij vertegenwoordigen alle passagiers die zich bij ons melden en zullen de overheid aanspreken op de werkwijze van de vliegtuigmaatschappijen;
  • Wanneer de vliegtuigmaatschappij de voucherwaarde niet overmaakt in geld na het verlopen van de geldigheidsdatum, kunnen wij voor u een rechtszaak starten op basis van no cure, no pay.

 

Om bovenstaande voor u te regelen vragen wij €24,95 (m.u.v. een mogelijke rechtszaak) per boeking en hebben wij enkel uw boekingsbevestiging en corona-voucher nodig.

Zo werkt het beheren van uw corona-voucher

  • Vul uw persoonlijke gegevens in om een eigen online dossier te starten;
  • U betaalt ons €24,95 per boeking;
  • U heeft meteen toegang tot uw eigen online dossier, waar u alle communicatie kunt terugvinden;
  • Upload hier de boekingsbevestiging en de corona-voucher;
  • Uw voucher wordt gecontroleerd op rechtmatigheid;
  • Wij houden de vervaltermijn van uw voucher in de gaten;
  • Alle communicatie omtrent de voucher richting de vliegtuigmaatschappij wordt door EUclaim verzorgd;
  • De vliegtuigmaatschappij betaalt na verloop van de voucher het geld uit of wij vragen uw toestemming om namens u een rechtszaak te starten;
  • Wanneer wij het geld van de vliegtuigmaatschappij hebben ontvangen zullen wij dit naar u overmaken.
Voordelen van de EUclaim service met het beheer van de coronavouchers
Vragen? Chat of bel