Vrolijkheid op kantoor EUclaim

Wij werden afgelopen week verrast door de bezorging van een enorme mooie bos bloemen. Na het kaartje te hebben gevonden bleek deze verrassing van de familie Gerrits afkomstig te zijn.

De familie Gerrits heeft een vertraging gehad met Iberia. Vlucht IB 6314 van San Jose naar Madrid had op 12 februari net iets minder dan een uur vertraging. Hierdoor hebben zij hun aansluitende vlucht van Madrid naar Amsterdam gemist en zijn uiteindelijk met meer dan 7 uur vertraging op hun eindbestemming aangekomen.

Na deze vervelende ervaring hebben zij EUclaim ingeschakeld om een schadevergoeding op te halen. Het heeft enig geduld gevergd en er is zelfs een rechter aan te pas gekomen, maar uiteindelijk heeft de Rechtbank in het voordeel van de passagiers besloten. Begin juli hebben wij de familie Gerrits blij kunnen maken met de compensatie en prompt kregen wij in dezelfde week nog een bos bloemen opgestuurd. Wat een top einde van de week! Bedankt familie Gerrits!

Check uw vlucht
Vorig blogartikel
Thomson vliegtuig twee keer kapot in één week
Volgende blogartikel
Transavia toestel wijkt uit door zieke crew
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding