Vrolijk op weg naar Pasen

Het is vandaag weer de laatste werkdag van de maand. Dat betekent dat vele passagiers een terechte vergoeding op hun bankrekening zullen ontvangen. Niet alleen voor passagiers, maar ook voor ons is dat reden voor een vrolijk gevoel. En dat zo vlak voor Pasen! Heerlijk.

Het eerste kwartaal van 2013 zit erop. EUclaim heeft in Duitsland, Nederland en Engeland meer dan 4300 passagiers blij kunnen maken. Meestal ging hier een jarenlange juridische strijd aan vooraf. Het zij zo. Het is immers onze specialiteit. We gaan daarom net als die duizenden passagiers vrolijk het Paasfeest vieren.

De komende maanden gaan we onverdroten voort. Vele (tien) duizenden passagiers rekenen daarop. We zullen het vertrouwen dat u in EUclaim heeft gesteld niet beschamen. We voeren vele positieve onderhandelingen met veel airlines. Welke dat zijn? Houd vooral de reacties van passagiers in de gaten. Die geven een goed beeld welke airlines al aan hun verplichtingen voldoen. Ik kan u nu al verklappen dat op korte termijn er veel verassende reacties zullen staan. Het gaat goed met EUclaim.

Ik wens u een Prettig Paasfeest!

Check uw vlucht
Vorig blogartikel
Reactie Staatssecretaris Mansveld op rapport vlucht-vertraagd.nl
Volgende blogartikel
Kapotte bagageband Schiphol overmacht?
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments

Gecontroleerd door

Hendrik Noorderhaven is de CEO van EUclaim. Hij houdt zich al decennia bezig met de rechten van passagiers. Bekend van NOS, RTL Nieuws, BNR,Telegraaf en Radar.

Meer over Hendrik
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding