KIKA blij gemaakt met annulering Air Berlin

Op 20 september 2012 heb ik (Hendrik Noorderhaven) aan den lijve ondervonden hoe vervelend het is om als passagier te stranden op een luchthaven. Mijn vlucht met Air Berlin (AB 6470) werd zonder opgaaf van reden geannuleerd. Vreemd was dat de vervangende vlucht van een dag later wederom werd geannuleerd. Over de reden kan alleen maar gespeculeerd worden, gezien de summiere informatie op de luchthaven.

Uiteraard zijn er twee claims ingediend voor deze incidenten. Deze week kreeg ik het heuglijke bericht dat de claim voor de vervangende vlucht gehonoreerd wordt zonder tussenkomst van een rechter. Goed nieuws dus! Echter, voor de oorspronkelijke reis blijft Air Berlin weigeren te betalen. Het is dus nog spannend of deze claim voor het einde van dit jaar nog opgelost wordt.

Hoe frustrerend ook, de situatie geeft mij de gelegenheid om het proces te doorlopen en zelf te ervaren waar passagiers mee geconfronteerd worden tijdens een annulering of vertraging. Het claim proces kan frustrerend zijn, maar is uiteindelijk de moeite waard!

Om deze overwinning te vieren, heb ik besloten het geld te doneren aan een goed doel. Stichting Kika Kinderen Kanker Vrij zal blij gemaakt worden met de vergoeding die uitbetaald wordt door Air Berlin!

Check uw vlucht
Vorig blogartikel
Easyjet kan buitengewone omstandigheid niet bewijzen
Volgende blogartikel
Fijne Feestdagen!
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding