Het zomerseizoen gaat van start!

De temperaturen stijgen buiten. Het is niet alleen zomers (on)weer, wij merken op kantoor ook dat het vakantieseizoen begint. We krijgen veel vragen over vertraagde en geannuleerde vluchten. Helemaal nu er een aantal stakingen in verschillende Europese landen gepland zijn of net achter de rug zijn. Daarom start EUclaim een zomer awareness campagne!

Helaas is er in het geval van een staking geen recht op een vergoeding, maar in vele andere gevallen wél! We doen ons best om zoveel mogelijk passagiers te bereiken voordat ze op vakantie gaan, zodat iedereen goed voorbereid kan vertrekken en weten wat hun rechten zijn bij een vertraging of annulering.

We merken echter dat nog veel passagiers geen idee hebben waar ze recht op hebben wanneer ze met een vervelende vertraging geconfronteerd worden. Zo weten veel mensen niet dat bij een vertraging van meer dan 2 uur er recht is op verzorging. Eten en drinken e.d. moeten dan vergoed worden door de luchtvaartmaatschappij.

Naast verzorging is er in veel gevallen ook recht op een schadevergoeding. We hebben alle feiten nog eens op een rijtje gezet. Help ons mee en deel deze pagina zoveel mogelijk met je vrienden en familie, zodat niemand voor onverwachte verrassingen komt te staan!

Check uw vlucht
Vorig blogartikel
Het onzichtbare werk van onze juridische afdeling
Volgende blogartikel
Vive la France?
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding