EUclaim geeft passagiers direct advies via Facebook

Brummen – De komende weken vertrekken weer miljoenen passagiers vanaf Schiphol naar hun vakantiebestemming. Naar verwachting krijgen de komende twee maanden meer dan 80.000 passagiers te maken met vertragingen en annulering van vluchten.

EUclaim heeft op Facebook een pagina geopend waar passagiers, die te maken krijgen met vertraging op Schiphol, terecht kunnen om hun ervaringen en de beschikbare informatie onderling te delen.

Ook luchtvaartmaatschappijen worden uitgenodigd om te reageren op deze Facebook pagina. “Het zou toch fantastisch zijn als via deze pagina passagiers meer informatie kunnen krijgen over hun vertraagde vlucht en wanneer het vliegtuig nu wel gaat” aldus initiatiefnemer Hendrik Noorderhaven van EUclaim.”

Ook de juristen van EUclaim zullen zelf actief deelnemen aan discussies en waar mogelijk direct hulp bieden aan gedupeerde passagiers. Via Facebook kan direct worden gecheckt of passagiers op de vertraagde vlucht recht hebben op een schadevergoeding die kan oplopen tot € 600,- per persoon. Zo kan pech door vertraging toch nog worden goedgemaakt met uitzicht op een nieuwe vakantie die van de € 600,- schadevergoeding betaald kan worden!

Vorig blogartikel
Duitse rechtbank wijst verzoek tot aanhouding af
Volgende blogartikel
EUclaim en CB publiceren lijst met probleemvluchten

Geef een reactie

wpDiscuz
Vragen? Chat of bel