EUclaim adviseert passagiers via chat

Sinds een aantal weken zijn wij begonnen met het adviseren van gedupeerde passagiers via een chatfunctie. Passagiers kunnen op deze manier direct chatten met een medewerker en vragen stellen over hun vertraagde vlucht.

Zonder enige reclame of aankondiging blijkt de chat al een groot succes! We krijgen honderden chataanvragen per week op dit moment. De live chat is inmiddels ook beschikbaar tijdens het invullen van de claim calculator. Op deze manier is het mogelijk direct vragen te stellen als u niet precies begrijpt hoe u uw vluchtgegevens moet invullen.

De live chat is op dit moment alleen beschikbaar tijdens kantooruren. Buiten deze uren om kunt u een bericht achterlaten en komen wij hier zo snel mogelijk op terug.

We hopen dat u over deze nieuwe manier van communiceren net zo enthousiast bent als wij! Schroom niet en stel uw vragen, wij adviseren u graag.

Vorig blogartikel
Creditcard bij vertraging. Jackpot!
Volgende blogartikel
Lovende woorden en opbouwende kritiek

Geef een reactie

5 Reacties op "EUclaim adviseert passagiers via chat"

Vragen? Chat of bel