Sinds een aantal weken zijn wij begonnen met het adviseren van gedupeerde passagiers via een chatfunctie. Passagiers kunnen op deze manier direct chatten met een medewerker en vragen stellen over hun vertraagde vlucht.
Zonder enige reclame of aankondiging blijkt de chat al een groot succes! We krijgen honderden chataanvragen per week op dit moment. De live chat is inmiddels ook beschikbaar tijdens het invullen van de claim calculator. Op deze manier is het mogelijk direct vragen te stellen als u niet precies begrijpt hoe u uw vluchtgegevens moet invullen.
De live chat is op dit moment alleen beschikbaar tijdens kantooruren. Buiten deze uren om kunt u een bericht achterlaten en komen wij hier zo snel mogelijk op terug.
We hopen dat u over deze nieuwe manier van communiceren net zo enthousiast bent als wij! Schroom niet en stel uw vragen, wij adviseren u graag.
goedemiddag, op 02-05-2014 zouden wij van pisa naar amsterdam vliegen HV5424. De vlucht is met 9 uur vertraagd om de reden dat het vliegtuig die ons zou ophalen door de bliksem is getroffen. Heeft het nut dat wij een claim indienen? Wij vinden 9 uur wel heel erg lang om een nieuw vliegtuig te laten komen. Piloot zei dat er geen vliegtuig beschikbaar was. dit valt dan toch niet ons bijzondere omstandigheden?
gr inge
Siem
9 jaren geleden
Hallo Betreffende,
op 12/07/2013 zijn ik en 7 andere vrienden naar Albufeira op vakantie gegaan. Door middel van een vliegtuig van Corendon Dutch Airlines van Amsterdam Schiphol – Faro met vluchtnummer “CND 511”. Door technische omstandigheden hadden we een vertraging van om en nabij 13 kwartier (3 uur en 15 minuten). Dit was voor ons een reden om een claim in te dienen. Dit hebben wij dan ook gedaan met positief resultaat. We hebben een aantal dagen geleden een mooi bedrag over gemaakt gekregen. Alhoewel het een mooi bedrag is heb ik toch nog een vraag hierover. Er is veel meer van het totale bedrag afgetrokken dan in de algemene voorwaarden (Of waar dan ook op deze site) staat. De kosten die we aan uw bedrijf moeten betalen is 29% van het bedrag en nog eens €26,- p.p. (26*8 = 208). Na een x-aantal berekeningen komt het overgemaakte bedrag niet overeen met ons verwachte bedrag. Het doel van deze opmerking is dat ik hoop dat u nader kunt toelichten waarom er nog zóveel extra kosten bij zijn gekomen, namelijk zo’n (106,5*8=) €852 euro. Ik hoor graag wat van u.
Met vriendelijke groet, Siem
EUclaim
9 jaren geleden
Beste Siem,
Ik wil het graag voor je uitzoeken, maar heb hiervoor wel wat meer gegevens nodig. Zou je een email willen sturen naar customercare@EUclaim.nl met daarin je vraag en jullie claimnummer? Dan gaan we het voor je checken.
Met vriendelijke groet, Lotte van ’t Klooster EUclaim
Nick van Nuland
9 jaren geleden
Hallo, Ik ben al een tijdje bezig om mijn geld van Ryanair te krijgen(250 euro).
Na een aantal mailtjes en geen reactie heb ik jullie ingeschakeld. Op aanraden van 2 vrienden die dezelfde vlucht vertraging hebben gehad, en via jullie een vergoeding is geregeld.
Nu krijg ik een lange mail van ryan air met een lang onzin verhaal dat ik zelf contact had moeten opnemen en niet Euclaim. Ik geen geld krijg omdat er een technisch mankement met het vliegtuig was enz.
Ze negeerde zelf mijn brieven en een ander stel heeft de vergoeding wel gehad van dezelfde reis.
Wat kan ik nu verder nog doen?
EUclaim
9 jaren geleden
Beste Nick,
Je hoeft niets te doen met de brief die je ontvangen hebt, wij hebben dezelfde brief gekregen van Ryanair. Ze sturen alle correspondentie die ze naar klanten sturen namelijk ook door naar ons.
We gaan gewoon verder met je zaak en geven niet op!
Met vriendelijke groet, Lotte van ’t Klooster EUclaim
Wij zullen uw bericht binnen drie werkdagen beantwoorden.
Welkom bij Euclaim
Was het eigenlijk de bedoeling om naar Miss Casey te gaan? Dat kan kloppen.
Miss Casey is tegenwoordig onderdeel van EUclaim.
Alle informatie over uw rechten bij problemen rondom uw vlucht of bagage kunt u vinden op EUclaim.nl
Bent u een bestaande klant van Miss Casey, dan kunt u gewoon inloggen met de gegevens die bij u bekend zijn.
Vragen over uw claim bij Miss Casey? Neem dan gerust contact op met onze customer care via 088-0066466 of
customercare@euclaim.nl
EUclaim maakt op haar website gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek(en) aan onze website willen verbeteren, vindt EUclaim het belangrijk dat u weet hoe en waarom wij cookies gebruiken.
Op EUclaim maken we gebruik van functionele, analytische en trackingcookies.
Op EUclaim gebruiken we:
Functionele cookies.Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Voorbeelden hiervan zijn cookies voor het inloggen in uw online dossier en voor het chatten met onze medewerkers.
Analytische cookies.Via Google Analytics worden geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers zoals u de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren.
Trackingcookies.Deze cookies worden door derden gebruikt om op basis van eerdere interacties aangepaste advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
EUclaim maakt op haar website gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek(en) aan onze website willen verbeteren, vindt EUclaim het belangrijk dat u weet hoe en waarom wij cookies gebruiken.
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine, eenvoudige tekstbestandjes die uw computer of mobiele apparaat via onze website opslaat wanneer u onze website bezoek. Door middel van cookies kan de website speciaal op uw voorkeuren worden ingesteld en kan EUclaim zien hoe de website wordt gebruikt. Cookies zijn niet schadelijk voor uw computer. Tevens worden cookies door EUclaim gebruikt voor marketingdoeleinden.
Als u niet wilt dat websites cookies op uw computer kunnen opslaan, pas dan de browserinstellingen van uw pc aan. U krijgt dan een waarschuwing voordat er cookies worden geplaatst. U kunt de instellingen ook dusdanig aanpassen dat uw browser alle cookies of alleen de cookies van derde partijen weigert.
U kunt cookies die al geplaatst zijn bovendien verwijderen. Let erop dat de instellingen apart voor elke browser, apparaat en computer die u gebruikt aangepast moeten worden. Wij willen u erop attenderen dat als u geen gebruik wilt maken van cookies, wij u helaas niet kunnen garanderen dat onze website goed werkt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat enkele functies verloren gaan of dat u bepaalde pagina’s zelfs helemaal niet meer kunt zien. Hoe u uw instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Klik op één van de onderstaande iconen om direct naar de handleiding van uw browser te gaan of raadpleeg indien nodig de helpfunctie van uw browser. Ook kunt u permanente cookies verwijderen. Hieronder kunt u de handleiding hieromtrent raadplegen:
Via onze website worden ook cookies van derden geplaatst. Op het gebruik van cookies door andere bedrijven is het privacy- en cookiebeleid van het desbetreffende bedrijf van toepassing.
Welke cookies worden door EUclaim gebruikt en hoe lang worden deze opgeslagen?
EUclaim maakt gebruik van diverse soorten cookies. Hieronder treft u zowel een kort als een uitgebreid overzicht aan.
Kort overzicht
Functionele cookies: functionele cookies zorgen ervoor dat de website van EUclaim zo goed mogelijk functioneert. Zo worden uw browserinstellingen opgeslagen, zodat u onze website kunt bekijken, kunt inloggen in uw online dossier, uw inloggegevens kunt opslaan, kunt chatten met onze medewerkers en wij mogelijke problemen met onze website kunnen signaleren en oplossen.
Analytische cookies: middels analytische cookies verzamelt EUclaim statistieken over het gebruik van haar website. Deze statistieken geven EUclaim onder meer inzicht in de frequentie waarin haar website wordt bezocht en op welke punten EUclaim haar website kan verbeteren. Door middel van analytische cookies zorgt EUclaim ervoor dat haarwebsite voortdurend geoptimaliseerd kan worden. De volgende gegevens worden in dit verband onder andere opgeslagen:
uw IP-adres;
de Technische kenmerken zoals de browser die u gebruikt (Chrome, Internet Explorer of Firefox),de resolutie van uw computerscherm en het apparaat dat u gebruikt;
vanaf welke pagina u op de website bent gekomen;
wanneer en hoe lang u de website van EUclaim bezoekt of u uw online dossier gebruikt;
welke pagina’s u bezoekt op onze website.
Tracking cookies: Deze cookies worden door derden gebruikt om op basis van eerdere interacties aangepaste advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
Door middel van sommige cookies worden persoonsgegevens verwerkt. In het privacy statement van EUclaim vindt u meer informatie over hoe EUclaim met uw gegevens omgaat.
Slotopmerkingen
Wij zullen deze cookieverklaring aanpassen wanneer de website of de (wettelijke) regels rondom cookies wijzigen.
Indien u vragen heeft over deze cookieverklaring, kunt u contact met ons opnemen via info@euclaim.nl.
Dit cookiebeleid is laatstelijk gewijzigd op 5 februari 2018.
Sorry, wij bieden geen ondersteuning voor Internet Explorer
Om veiligheidsredenen biedt onze website niet langer ondersteuning voor Internet Explorer. Microsoft onderhoudt niet langer de beveiligingsupdates van Internet Explorer en daarom is het niet meer veilig om online te gaan met Internet Explorer. Meer informatie kunt u hier vinden. Download een geschikte browser als Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Brave of Google Chrome in de onderstaande buttons:
goedemiddag,
op 02-05-2014 zouden wij van pisa naar amsterdam vliegen HV5424.
De vlucht is met 9 uur vertraagd om de reden dat het vliegtuig die ons zou ophalen door de bliksem is getroffen.
Heeft het nut dat wij een claim indienen?
Wij vinden 9 uur wel heel erg lang om een nieuw vliegtuig te laten komen.
Piloot zei dat er geen vliegtuig beschikbaar was.
dit valt dan toch niet ons bijzondere omstandigheden?
gr inge
Hallo Betreffende,
op 12/07/2013 zijn ik en 7 andere vrienden naar Albufeira op vakantie gegaan. Door middel van een vliegtuig van Corendon Dutch Airlines van Amsterdam Schiphol – Faro met vluchtnummer “CND 511”. Door technische omstandigheden hadden we een vertraging van om en nabij 13 kwartier (3 uur en 15 minuten). Dit was voor ons een reden om een claim in te dienen. Dit hebben wij dan ook gedaan met positief resultaat. We hebben een aantal dagen geleden een mooi bedrag over gemaakt gekregen. Alhoewel het een mooi bedrag is heb ik toch nog een vraag hierover. Er is veel meer van het totale bedrag afgetrokken dan in de algemene voorwaarden (Of waar dan ook op deze site) staat.
De kosten die we aan uw bedrijf moeten betalen is 29% van het bedrag en nog eens €26,- p.p. (26*8 = 208). Na een x-aantal berekeningen komt het overgemaakte bedrag niet overeen met ons verwachte bedrag.
Het doel van deze opmerking is dat ik hoop dat u nader kunt toelichten waarom er nog zóveel extra kosten bij zijn gekomen, namelijk zo’n (106,5*8=) €852 euro.
Ik hoor graag wat van u.
Met vriendelijke groet,
Siem
Beste Siem,
Ik wil het graag voor je uitzoeken, maar heb hiervoor wel wat meer gegevens nodig. Zou je een email willen sturen naar customercare@EUclaim.nl met daarin je vraag en jullie claimnummer? Dan gaan we het voor je checken.
Met vriendelijke groet,
Lotte van ’t Klooster
EUclaim
Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig om mijn geld van Ryanair te krijgen(250 euro).
Na een aantal mailtjes en geen reactie heb ik jullie ingeschakeld.
Op aanraden van 2 vrienden die dezelfde vlucht vertraging hebben gehad, en via jullie een vergoeding is geregeld.
Nu krijg ik een lange mail van ryan air met een lang onzin verhaal dat ik zelf contact had moeten opnemen en niet Euclaim.
Ik geen geld krijg omdat er een technisch mankement met het vliegtuig was enz.
Ze negeerde zelf mijn brieven en een ander stel heeft de vergoeding wel gehad van dezelfde reis.
Wat kan ik nu verder nog doen?
Beste Nick,
Je hoeft niets te doen met de brief die je ontvangen hebt, wij hebben dezelfde brief gekregen van Ryanair. Ze sturen alle correspondentie die ze naar klanten sturen namelijk ook door naar ons.
We gaan gewoon verder met je zaak en geven niet op!
Met vriendelijke groet,
Lotte van ’t Klooster
EUclaim