EUclaim adviseert passagiers via chat

Sinds een aantal weken zijn wij begonnen met het adviseren van gedupeerde passagiers via een chatfunctie. Passagiers kunnen op deze manier direct chatten met een medewerker en vragen stellen over hun vertraagde vlucht.

Zonder enige reclame of aankondiging blijkt de chat al een groot succes! We krijgen honderden chataanvragen per week op dit moment. De live chat is inmiddels ook beschikbaar tijdens het invullen van de claim calculator. Op deze manier is het mogelijk direct vragen te stellen als u niet precies begrijpt hoe u uw vluchtgegevens moet invullen.

De live chat is op dit moment alleen beschikbaar tijdens kantooruren. Buiten deze uren om kunt u een bericht achterlaten en komen wij hier zo snel mogelijk op terug.

We hopen dat u over deze nieuwe manier van communiceren net zo enthousiast bent als wij! Schroom niet en stel uw vragen, wij adviseren u graag.

Geef een reactie

5 Reacties op "EUclaim adviseert passagiers via chat"

EUclaim

Beste Nick,

Je hoeft niets te doen met de brief die je ontvangen hebt, wij hebben dezelfde brief gekregen van Ryanair. Ze sturen alle correspondentie die ze naar klanten sturen namelijk ook door naar ons.

We gaan gewoon verder met je zaak en geven niet op!

Met vriendelijke groet,
Lotte van ‘t Klooster
EUclaim

Nick van Nuland

Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig om mijn geld van Ryanair te krijgen(250 euro).

Na een aantal mailtjes en geen reactie heb ik jullie ingeschakeld.
Op aanraden van 2 vrienden die dezelfde vlucht vertraging hebben gehad, en via jullie een vergoeding is geregeld.

Nu krijg ik een lange mail van ryan air met een lang onzin verhaal dat ik zelf contact had moeten opnemen en niet Euclaim.
Ik geen geld krijg omdat er een technisch mankement met het vliegtuig was enz.

Ze negeerde zelf mijn brieven en een ander stel heeft de vergoeding wel gehad van dezelfde reis.

Wat kan ik nu verder nog doen?

EUclaim

Beste Siem,

Ik wil het graag voor je uitzoeken, maar heb hiervoor wel wat meer gegevens nodig. Zou je een email willen sturen naar customercare@euclaim.nl met daarin je vraag en jullie claimnummer? Dan gaan we het voor je checken.

Met vriendelijke groet,
Lotte van ‘t Klooster
EUclaim

Siem
Hallo Betreffende, op 12/07/2013 zijn ik en 7 andere vrienden naar Albufeira op vakantie gegaan. Door middel van een vliegtuig van Corendon Dutch Airlines van Amsterdam Schiphol – Faro met vluchtnummer “CND 511”. Door technische omstandigheden hadden we een vertraging van om en nabij 13 kwartier (3 uur en 15 minuten). Dit was voor ons een reden om een claim in te dienen. Dit hebben wij dan ook gedaan met positief resultaat. We hebben een aantal dagen geleden een mooi bedrag over gemaakt gekregen. Alhoewel het een mooi bedrag is heb ik toch nog een vraag hierover. Er is veel… Lees meer
Inge

goedemiddag,
op 02-05-2014 zouden wij van pisa naar amsterdam vliegen HV5424.
De vlucht is met 9 uur vertraagd om de reden dat het vliegtuig die ons zou ophalen door de bliksem is getroffen.
Heeft het nut dat wij een claim indienen?
Wij vinden 9 uur wel heel erg lang om een nieuw vliegtuig te laten komen.
Piloot zei dat er geen vliegtuig beschikbaar was.
dit valt dan toch niet ons bijzondere omstandigheden?

gr inge

wpDiscuz
Vragen? Chat of bel