De wondere wereld van de Claim Desk

Op de claimafdeling horen wij veel verhalen van onze klanten. Urenlange vertragingen, geannuleerde vluchten en negatieve reacties van airlines op de ingediende klachten.

Naast dat wij u goed kunnen adviseren over uw rechten en een luisterend oor bieden, kunnen wij ook de claim voor u indienen bij de luchtvaartmaatschappij. Wij maken gebruik van een betrouwbaar data systeem, zodat wij exact kunnen zien wat er gebeurd is met uw vlucht. De zaak wordt door de dames op de Claim Desk onderzocht en aanvullende informatie wordt opgevraagd en toegevoegd. Wanneer er geen sprake is van een buitengewone omstandigheid zullen wij de zaak indienen bij de luchtvaartmaatschappij. U wordt via een online dossier volledig op de hoogte gehouden van uw zaak. Ideaal, toch?

Al het klantencontact en de eerste contactmomenten met de airline lopen via de claimafdeling. Van telefonisch contact tot de verschillende digitale communicatiekanalen. Hoe vervelend uw situatie ook is geweest, wij hopen u uiteindelijk blij te kunnen maken met goed nieuws. Naast het contact met klanten is de claimafdeling ook de spil van de organisatie en is er nauw contact met de juristen én ons technische team. Aangezien alle verhalen eerst de Claim Desk bereiken proberen wij zoveel mogelijk klantgerichte oplossingen te zoeken en verbeteringen door te voeren op onze website in samenspraak met de technici en juristen.

U kunt rustig uw volgende vakantie boeken en wij zullen ervoor zorgdragen dat u geen administratieve rompslomp heeft met de luchtvaartmaatschappij. Nu alleen nog hopen op een probleemloze volgende vakantie…of…misschien toch maar met de caravan op reis?

Geef een reactie

avatar
wpDiscuz
Vragen? Chat of bel