De gezichten van EUclaim: Janine

EUclaim is meer dan een website en dat willen we graag met jullie delen! De komende tijd zullen wij regelmatig 7 vragen stellen aan één van onze medewerkers.
Vandaag geven wij het woord aan Janine, zij is werkzaam op de Claimdesk en heeft veel contact met onze klanten.

Medewerkers van EUclaim Janine Niemoller

1. Wat is jouw rol binnen het team van EUclaim?

Ik werk op de claimdesk. Hier komen de claims als eerste binnen. De klanten hebben als eerste met 1 van ons contact. We onderzoeken of de claim terecht is. Dit doen we door de benodigde documenten te verzamelen en aan de hand daarvan kunnen we de zaak beoordelen. Ik zorg er samen met mijn collega’s voor dat een dossier als “hapklare brok” bij het team van juristen terecht komt dat voor de verdere afhandeling zorgt.

2. Welke werkzaamheden vind je het leukst?

Ik vind het erg leuk om contact te hebben met klanten per mail of telefoon. Ook het onderzoeken van de claims vind ik erg leuk. Er kunnen bijvoorbeeld bijzondere omstandigheden zijn waardoor de claim niet gehonoreerd kan worden, deze zullen wij tot in detail analyseren om te kijken waar een passagier recht op heeft.

3. Durf je zelf nog wel te vliegen?

Ik heb er geen enkel probleem mee om zelf in een vliegtuig te stappen. Ook een verre bestemming vind ik geen enkel probleem. Binnenkort ga ik heerlijk naar de Dominicaanse Republiek en hoop ik natuurlijk op een vlucht zonder vertraging, al zou het wel een mooie gelegenheid zijn om reclame te maken voor EUclaim. Reken maar dat ik het hele vliegtuig op de hoogte stel van hun rechten!

4. Met welke vliegtuigmaatschappij vlieg je het liefst en waarom?

Ik heb geen voorkeur voor een specifieke luchtvaartmaatschappij. Bovendien heb je die keus niet altijd wanneer je een complete vakantie boekt. Maar in Nederland is het in ieder geval redelijk goed geregeld dat vertraging gecompenseerd wordt al dan niet met hulp van EUclaim.

5. Heb je zelf wel eens een vertraging gehad?

Ik heb zelf weinig vliegervaring en daardoor gelukkig nooit een vertraging opgelopen.

6. Welk aspect binnen dit bedrijf blijft vaak onbelicht?

Ik denk dat duidelijker belicht kan worden dat EUclaim nauw samenwerkt met advocaten in Duitsland en Engeland en daardoor de belangen van passagiers die op een Duitse of Engelse luchthaven vertraging hebben nog beter kunnen behartigen.

7. Wat maakt EUclaim uniek?

Wat EUclaim voor mij uniek maakt is dat ik me hier helemaal thuis voel, ik voel me betrokken bij het werk en bij mijn collega’s. We hebben een super team! En het werk is gevarieerd, geen dag is hetzelfde. Natuurlijk ben ik ook dol op de spontane acties van de Big Boss om af en toe met het hele team een hapje en drankje te nuttigen na het werk.

Check uw vlucht
Vorig blogartikel
10 tips voor een rustige vlucht met kinderen
Volgende blogartikel
Europese Commissie waarschuwt airlines
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding