Surinam Airways moet alsnog schadevergoeding betalen

Op zaterdag 25 oktober 2014 was in een uitzending van Kassa te zien hoe Tjitze Noorderhaven van EUclaim samen met een gedupeerde passagier een bezoekje bracht aan Surinam Airways. Na een rechtzaak hebben nu alle passagiers hun vergoeding ontvangen.

Logo Surinam Airways
In de uitzending van 25 oktober 2014 werd aandacht besteed aan de zaak van Corina Brink.

Surinam Airways moet betalen

Corina en haar man gingen met Surinam Airways naar Paramaribo, maar hadden maar liefst negen uur vertraging. De Surinaamse Luchtvaart Maatschappij wilde niet betalen. Twee jaar later heeft de rechter een uitspraak gedaan; Surinam Airways moet de passagiers alsnog tegemoet komen.

Wij bij EUclaim zijn blij om te melden dat Corina en haar medepassagiers hun vergoeding hebben ontvangen van Surinam Airways.

Bekijk hier de uitzending van Belbus.

Vorig nieuwsitem
Tijd is geld bij vertraagde vlucht
Volgende nieuwsitem
Delta scheept passagiers af met vouchers

Geef een reactie

Vragen? Chat of bel