Klant geeft compensatie aan CliniClowns

Afgelopen week kregen wij een bijzonder bericht. Na drie jaar hebben wij financiële compensatie ontvangen voor één van onze klanten. De klant heeft aangegeven de vergoeding graag te willen schenken aan een goed doel. Hierbij mocht EUclaim bepalen naar welk goed doel de vergoeding zou worden overgemaakt. Onze keuze is gevallen op de CliniClowns. Een mooi en bijzonder gebaar!

Wij merken vaker dat het passagiers vooral om het principe te doen is en niet om de financiële compensatie zelf. Men wil graag erkenning van de luchtvaartmaatschappij. Een gebaar waarbij de luchtvaartmaatschappij toegeeft dat zij voor veel frustratie en irritatie gezorgd heeft en dat hier compensatie voor geleden schade tegenover hoort te staan.

Wij zijn in ieder geval erg blij en verrast door deze actie!

Check uw vlucht
Vorig blogartikel
Minder vertragingen Schiphol in juli 2012
Volgende blogartikel
Blog over het wachten op het Europese Hof van Justitie
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding