Op EUclaim.nl maken wij gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen en de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek aan onze website willen verbeteren, vinden wij het belangrijk dat u weet hoe en waarom deze cookies gebruikt worden.
Lees hier ons cookiestatement.
Kies privacyvoorkeuren:
-
Functionele cookies & analytische cookies (noodzakelijk):
De functionele cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Voorbeelden hiervan zijn cookies voor het inloggen in uw online dossier en het chatten met onze medewerkers. De analytische cookies worden gebruikt om beperkte, geanonimiseerde gegevens te verzamelen via Google Analytics, zoals het aantal bezoekers op de website.
-
Marketingcookies (optioneel):
Via Google Analytics worden anoniem gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren. Ook worden deze cookies gebruikt om advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
Vlucht van zoon en schoondochter is gisteren in parijs geannuleerd. Zij hebben geen overnachting van klm gekregen en pas vanmorgen een onbkoekubg gehad voor 12 december. Zij gaan vandaag met trein terug. Hebben zij nog recht op een vergoeding??
Hoi Mary, Wat vervelend voor ze! De hotelovernachting kunnen ze sowieso terugclaimen bij KLM. Mocht dit niet lukken neem dan even contact met ons op. Als ze hun geld van het vliegticket terug hebben gekregen dan hebben ze geen recht op een vergoeding voor de treinkosten, als dit niet het geval was dan kunnen ze deze kosten ook terugclaimen. Neem bij vragen gerust even contact op. ~Jasmijn