Een birdstrike in Banjul, Gambia had voor passagiers van TUIfly een lange vertraging als gevolg. Niet alleen de passagiers van de OR456 op 1 juli hadden hier last van, maar ook de passagiers van andere TUIfly vluchten. Passagiers van Corendon kregen vorige week ook lange vertragingen te verduren, waarvan sommige vertragingen opliepen tot over de 20 uur.
[youtube_video classes=”” id=”GogCfxd8kh0″ url=”https://www.youtube.com/watch?v=GogCfxd8kh0″ name=”Vele vertragingen bij TUI en Corendon afgelopen week” videooptions=”rel=0 ” desc=”De afgelopen week waren er veel vertragingen van meer dan drie uur bij TUI en Corendon. Zat jij op een van deze vluchten? Dan heb je mogelijk recht op een vergoeding! Kijk snel of jij recht hebt op een vergoeding op: https://www.euclaim.nl/” durationmin=”1″ durationsec=”47″ uploaddate=”2017-07-04″ thumbnailurl=”https://www.euclaim.nl/wordpress/wp-content/media/nl/2017/07/4julib.jpg”]
13 Corendon vluchten meer dan drie uur vertraagd
Maar liefst 13 vluchten van Corendon liepen meer dan drie uur vertraging op van en naar Nederland vorige week. Als jouw vlucht hierbij zat dan heb je wellicht recht op een vergoeding tot €600 per persoon. Hieronder staan de vluchten van TUIfly en Corendon van vorige week waarvan passagiers recht hebben op een vergoeding. Kijk voor het actuele overzicht op onze TUIfly en Corendon pagina's met geannuleerde en vertraagde vluchten.
10-08-2018 Corendon Amst.-Ohrid. Vertrek 16.50 u.
5.5 uur vertraging om 15.00 uur.
Op site staat dat vlucht gecanceld is.
Ben benieuwd. We dachten nog iets aan de avond te hebben op ons vakantie oord.
Was dit vlucht CND593 Wim? Ik zie dat jullie met 6 uur en 18 minuten vertraging zijn aangekomen! :( Jullie hebben wel recht op een vergoeding van €400 per persoon voor het tijdsverlies. Je kunt de claim op onze website indienen: http://www.euclaim.nl ~Jasmijn
Marion
5 jaren geleden
Onze vlucht was 27.6.amsterdam ohrid een ware nachtmerrie ook nog onze kleinzoon bij ons maar jullie zijn gelukkig al aan het werk voor ons bvd
Wij zaten ook op deze vlucht en hebben een claim ingediend maar nog steeds geen compensatie ontvangen. Is er iemand die al compensatie heeft gekregen voor deze vlucht???
Jammer dat er geen antwoord op mijn vraag komt…ik had graag willen weten of er al was uitgekeerd aan personen die op deze vlucht zaten. Corendon claimt birdstrik maar dat rechtvaardigt volgens mij niet zo’n lange vertraging.
Mijn excuses Arie, je reactie is mij volledig ontgaan vanwege een foute technische instelling op onze site. Op welke Corendon vlucht zat je en welke datum? ~Jasmijn
Bedankt Arie. Op deze vlucht hebben wij al veel claims lopen die momenteel bij onze juridische afdeling liggen. Mocht je hiervoor een claim willen indienen dan kun je dit doen via onze website :). ~Jasmijn
Marion
5 jaren geleden
Daar zit onze vlucht idd bij Amsterdam ohrid maar jullie zijn gelukkig al aan het werk voor ons BVD
Wij zullen uw bericht binnen drie werkdagen beantwoorden.
Welkom bij Euclaim
Was het eigenlijk de bedoeling om naar Miss Casey te gaan? Dat kan kloppen.
Miss Casey is tegenwoordig onderdeel van EUclaim.
Alle informatie over uw rechten bij problemen rondom uw vlucht of bagage kunt u vinden op EUclaim.nl
Bent u een bestaande klant van Miss Casey, dan kunt u gewoon inloggen met de gegevens die bij u bekend zijn.
Vragen over uw claim bij Miss Casey? Neem dan gerust contact op met onze customer care via 088-0066466 of
customercare@euclaim.nl
EUclaim maakt op haar website gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek(en) aan onze website willen verbeteren, vindt EUclaim het belangrijk dat u weet hoe en waarom wij cookies gebruiken.
Op EUclaim maken we gebruik van functionele, analytische en trackingcookies.
Op EUclaim gebruiken we:
Functionele cookies.Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Voorbeelden hiervan zijn cookies voor het inloggen in uw online dossier en voor het chatten met onze medewerkers.
Analytische cookies.Via Google Analytics worden geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers zoals u de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren.
Trackingcookies.Deze cookies worden door derden gebruikt om op basis van eerdere interacties aangepaste advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
EUclaim maakt op haar website gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek(en) aan onze website willen verbeteren, vindt EUclaim het belangrijk dat u weet hoe en waarom wij cookies gebruiken.
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine, eenvoudige tekstbestandjes die uw computer of mobiele apparaat via onze website opslaat wanneer u onze website bezoek. Door middel van cookies kan de website speciaal op uw voorkeuren worden ingesteld en kan EUclaim zien hoe de website wordt gebruikt. Cookies zijn niet schadelijk voor uw computer. Tevens worden cookies door EUclaim gebruikt voor marketingdoeleinden.
Als u niet wilt dat websites cookies op uw computer kunnen opslaan, pas dan de browserinstellingen van uw pc aan. U krijgt dan een waarschuwing voordat er cookies worden geplaatst. U kunt de instellingen ook dusdanig aanpassen dat uw browser alle cookies of alleen de cookies van derde partijen weigert.
U kunt cookies die al geplaatst zijn bovendien verwijderen. Let erop dat de instellingen apart voor elke browser, apparaat en computer die u gebruikt aangepast moeten worden. Wij willen u erop attenderen dat als u geen gebruik wilt maken van cookies, wij u helaas niet kunnen garanderen dat onze website goed werkt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat enkele functies verloren gaan of dat u bepaalde pagina’s zelfs helemaal niet meer kunt zien. Hoe u uw instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Klik op één van de onderstaande iconen om direct naar de handleiding van uw browser te gaan of raadpleeg indien nodig de helpfunctie van uw browser. Ook kunt u permanente cookies verwijderen. Hieronder kunt u de handleiding hieromtrent raadplegen:
Via onze website worden ook cookies van derden geplaatst. Op het gebruik van cookies door andere bedrijven is het privacy- en cookiebeleid van het desbetreffende bedrijf van toepassing.
Welke cookies worden door EUclaim gebruikt en hoe lang worden deze opgeslagen?
EUclaim maakt gebruik van diverse soorten cookies. Hieronder treft u zowel een kort als een uitgebreid overzicht aan.
Kort overzicht
Functionele cookies: functionele cookies zorgen ervoor dat de website van EUclaim zo goed mogelijk functioneert. Zo worden uw browserinstellingen opgeslagen, zodat u onze website kunt bekijken, kunt inloggen in uw online dossier, uw inloggegevens kunt opslaan, kunt chatten met onze medewerkers en wij mogelijke problemen met onze website kunnen signaleren en oplossen.
Analytische cookies: middels analytische cookies verzamelt EUclaim statistieken over het gebruik van haar website. Deze statistieken geven EUclaim onder meer inzicht in de frequentie waarin haar website wordt bezocht en op welke punten EUclaim haar website kan verbeteren. Door middel van analytische cookies zorgt EUclaim ervoor dat haarwebsite voortdurend geoptimaliseerd kan worden. De volgende gegevens worden in dit verband onder andere opgeslagen:
uw IP-adres;
de Technische kenmerken zoals de browser die u gebruikt (Chrome, Internet Explorer of Firefox),de resolutie van uw computerscherm en het apparaat dat u gebruikt;
vanaf welke pagina u op de website bent gekomen;
wanneer en hoe lang u de website van EUclaim bezoekt of u uw online dossier gebruikt;
welke pagina’s u bezoekt op onze website.
Tracking cookies: Deze cookies worden door derden gebruikt om op basis van eerdere interacties aangepaste advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
Door middel van sommige cookies worden persoonsgegevens verwerkt. In het privacy statement van EUclaim vindt u meer informatie over hoe EUclaim met uw gegevens omgaat.
Slotopmerkingen
Wij zullen deze cookieverklaring aanpassen wanneer de website of de (wettelijke) regels rondom cookies wijzigen.
Indien u vragen heeft over deze cookieverklaring, kunt u contact met ons opnemen via info@euclaim.nl.
Dit cookiebeleid is laatstelijk gewijzigd op 5 februari 2018.
Sorry, wij bieden geen ondersteuning voor Internet Explorer
Om veiligheidsredenen biedt onze website niet langer ondersteuning voor Internet Explorer. Microsoft onderhoudt niet langer de beveiligingsupdates van Internet Explorer en daarom is het niet meer veilig om online te gaan met Internet Explorer. Meer informatie kunt u hier vinden. Download een geschikte browser als Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Brave of Google Chrome in de onderstaande buttons:
10-08-2018 Corendon Amst.-Ohrid. Vertrek 16.50 u.
5.5 uur vertraging om 15.00 uur.
Op site staat dat vlucht gecanceld is.
Ben benieuwd. We dachten nog iets aan de avond te hebben op ons vakantie oord.
Was dit vlucht CND593 Wim? Ik zie dat jullie met 6 uur en 18 minuten vertraging zijn aangekomen! :( Jullie hebben wel recht op een vergoeding van €400 per persoon voor het tijdsverlies. Je kunt de claim op onze website indienen: http://www.euclaim.nl ~Jasmijn
Onze vlucht was 27.6.amsterdam ohrid een ware nachtmerrie ook nog onze kleinzoon bij ons maar jullie zijn gelukkig al aan het werk voor ons bvd
Wij zaten ook op deze vlucht en hebben een claim ingediend maar nog steeds geen compensatie ontvangen. Is er iemand die al compensatie heeft gekregen voor deze vlucht???
Heb je een claimnummer voor mij Arie? Ik kijk graag de status voor je na ;). ~Jasmijn
Mijn claim loopt niet via eu claim maar was benieuwd of er al was uitbetaald aan anderen voor deze vlucht
Jammer dat er geen antwoord op mijn vraag komt…ik had graag willen weten of er al was uitgekeerd aan personen die op deze vlucht zaten. Corendon claimt birdstrik maar dat rechtvaardigt volgens mij niet zo’n lange vertraging.
Mijn excuses Arie, je reactie is mij volledig ontgaan vanwege een foute technische instelling op onze site. Op welke Corendon vlucht zat je en welke datum? ~Jasmijn
Cnd215 op 27 juni 2017
Bedankt Arie. Op deze vlucht hebben wij al veel claims lopen die momenteel bij onze juridische afdeling liggen. Mocht je hiervoor een claim willen indienen dan kun je dit doen via onze website :). ~Jasmijn
Daar zit onze vlucht idd bij Amsterdam ohrid maar jullie zijn gelukkig al aan het werk voor ons BVD
Geen dank Marion! Fijn om te horen dat we je mogen helpen. ~Jasmijn