Op EUclaim.nl maken wij gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen en de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek aan onze website willen verbeteren, vinden wij het belangrijk dat u weet hoe en waarom deze cookies gebruikt worden.
Lees hier ons cookiestatement.
Kies privacyvoorkeuren:
-
Functionele cookies & analytische cookies (noodzakelijk):
De functionele cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Voorbeelden hiervan zijn cookies voor het inloggen in uw online dossier en het chatten met onze medewerkers. De analytische cookies worden gebruikt om beperkte, geanonimiseerde gegevens te verzamelen via Google Analytics, zoals het aantal bezoekers op de website.
-
Marketingcookies (optioneel):
Via Google Analytics worden anoniem gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren. Ook worden deze cookies gebruikt om advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
Hoelang heeft een curator de tijd om alles af te handelen?
Hoi Deb,
Bedankt voor je vraag! Er is geen wettelijke termijn voor het afwikkelen van een faillissement. Het afwikkelen kan tussen de zes tot 36 maanden duren. Dit is afhankelijk van de klant. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
~Anouk
Wie is de curator van small planet airlines.
Hebt u daar enige gegevens van
Hoi!
Je kunt je aanmelden bij de curator via : claim_handling@smallplanet.aero
Om je aan te melden moet je de volgende gegevens doorgeven.
– Voornaam
– Achternaam
– Geboortedatum
– Adres
– Vluchtnummer
– Vluchtdatum
– Vereiste claimbedrag per persoon
Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd even contact met ons opnemen. ~Jasmijn
Hallo, heeft het nut om al je gegevens bij de curator van smallplanets te leggen. In jullie filmpje word gezegd dat je nu ze falliet zijn niet meer betaald krijgt.
Hoi Petra,
Wij melden onze juridische claims aan bij de curator. Mocht er nog een kans zijn dat onze passagiers betaald worden dan willen we dit uiteraard veiligstellen. Heb je geen claim bij ons lopen? Dan raad ik je zeker aan je te melden bij de curator. Voor de contactgegevens wil ik je vragen even contact op te nemen met onze customercare afdeling via http://www.euclaim.nl/contact. ~Jasmijn