Lange vluchtvertragingen gedaald bij Ryanair

Dat zegt de vliegtuigmaatschappij op basis van de ‘on time performance’ die in april op 91 procent zou staan. Daarbij worden geen vertragingen meegerekend tot 15 minuten is de conclusie van EUclaim.

Meer vertragingen die voorkomen hadden kunnen worden

Over het algemeen presteert de vliegtuigmaatschappij inderdaad beter dan april vorig jaar. Het aantal vertragingen van meer dan drie uur daalde weliswaar met bijna 26 procent, het aantal lange vertragingen die voorkomen hadden kunnen worden steeg met ruim 11 procent. Dit zijn vertragingen van meer dan drie uur die niet ontstonden door een buitengewone omstandigheid.

11,3 miljoen passagiers in april

De Ierse prijsvechter geeft aan er alles aan te doen om de tevredenheid van de passagiers te vergroten zonder enkel lage ticketprijzen te hanteren. In april vlogen ruim 11,3 miljoen passagiers met Ryanair.

Check uw vlucht
Vorig nieuwsitem
Vliegtuigmaatschappij is verantwoordelijk voor informeren passagiers over vluchtwijzigingen
Volgende nieuwsitem
KLM opent route naar Mumbai, de drukste luchthaven met één landingsbaan ter wereld
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments

Geschreven door

Debbie is al jaren betrokken bij EUclaim. Ze weet alles van online marketing én van de rechten van vliegtuigpassagiers. Zij zorgt voor de juiste informatie op EUclaim.nl.

Meer over Debbie
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding