EUclaim wordt aangeraden door Max Ombudsman

Tijdens de uitzending van Max Meldpunt is aandacht besteed aan het feit dat Arke haar passagiers verplicht stelt om originele boardingpassen op te sturen, alvorens over te gaan tot uitbetaling van  rechtmatige financiële compensatie bij vluchtvertragingen.

Veel passagiers hebben hun boardingpass niet bewaard. Dit ontmoedigingsbeleid van Arke zorgt er voor dat gedupeerde passagiers sneller afhaken bij het indienen van een claim bij een vertraagde of geannuleerde vlucht. Max Ombudsman Jeanine Janssen heeft hier korte metten mee gemaakt. Het is namelijk helemaal niet toegestaan om passagiers te verplichten om originele boardingpassen op te sturen voordat er een vergoeding wordt uitgekeerd. Een geldige boeking of ticket is voldoende om in aanmerking te komen voor financiële compensatie.

Arke heeft beloofd de desbetreffende zin uit hun brieven te halen. In het gesprek in de studio geeft Jeanine Janssen aan dat als de luchtvaartmaatschappij alsnog weigert te betalen, passagiers het beste naar hun rechtsbijstandverzekering kunnen gaan of EUclaim kunnen inschakelen.

Kijk hier het item van Max Meldpunt over Arke terug.

Check uw vlucht
Vorig nieuwsitem
EUclaim bij Belbus item van Kassa
Volgende nieuwsitem
EUclaim Statistieken luchtvaart 2014 opgepakt door Nederlandse media
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding