Computerstoring British Airways is gevolg van menselijke fout

De computerstoring bij British Airways van 27 mei was het gevolg van een menselijke fout verklaarde de International Airlines Group (IAG) gisteren. Ruim 75 duizend passagiers werden de dupe van een storing in het datacentrum van British Airways.

Dure storing voor British Airways

De computerstoring gaat ruim 100 miljoen(!) euro kosten. Het duurde dagen voor de gevolgen van de storing niet meer zichtbaar waren. De drukte op de vliegvelden London Heathrow en Gatwick was groot. British Airways verzocht op een bepaald moment zelfs passagiers niet meer naar de luchthavens te reizen. In de video hierboven vertellen we je alles over de storing en wat jouw rechten als gedupeerde passagier zijn.

 

 

Check uw vlucht
Vorig nieuwsitem
Chaos door computerstoring British Airways
Volgende nieuwsitem
Pilotentekort bij KLM
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments

Geschreven door

Debbie is al jaren betrokken bij EUclaim. Ze weet alles van online marketing én van de rechten van vliegtuigpassagiers. Zij zorgt voor de juiste informatie op EUclaim.nl.

Meer over Debbie
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding