Bijna 50 uur vertraging door technisch mankement

Passagiers op vlucht KL 765 vanuit Aruba en Bonaire naar Amsterdam hebben extreem lang moeten wachten op hun vlucht. De reden van de vertraging is een technisch mankement dat op Aruba is ontdekt.

Opvallend genoeg lijken er maar weinig mensen te zijn omgeboekt op andere vluchten om zo de vertraging zo kort mogelijk te houden. De meeste passagiers hebben dus daadwerkelijk bijna 50 uur wachtend moeten doorbrengen. Vele van hen hebben geklaagd via social media dat de informatievoorziening ter plaatse niet optimaal was.

Recht op een vergoeding

Passagiers op vlucht KL 765 naar Amsterdam hebben recht op financiële compensatie. In dit geval gaat het om een bedrag van €600,- per persoon op basis van de afstand van de vlucht. Mocht KLM geen hotelovernachting aangeboden hebben, dan kunnen deze passagiers de kosten voor een accommodatie declareren. Ook andere extra gemaakte kosten voor bijvoorbeeld eten, drinken of communicatiemiddelen kunnen worden teruggevraagd bij KLM. Bewaar hiervoor wel de bonnetjes van je uitgaven!

Foto: Flickr.com

Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding