EUclaim in de Telegraaf omtrent corona-vouchers

Op vrijdag 16 oktober 2020 staat Hendrik Noorderhaven, directeur van EUclaim, in de Telegraaf om de corona-vouchers te bespreken. In het nieuwsartikel staat het slinkende vertrouwen van de consument in de vakantie- en vliegvouchers voor geannuleerde pakketreizen en vliegtickets centraal.

Reiziger houdt twee paspoorten met vliegtickets vast

Duizenden Nederlanders willen geld terug

Uit een rondvraag van de Telegraaf kwam naar voren dat consumenten minder vertrouwen in de vakantie- en vliegvouchers voor geannuleerde pakketreizen en vliegtickets hebben. Duizenden Nederlanders willen liever hun geld terug dan een voucher, aangezien er verder dit jaar nauwelijks zicht is op alternatieve reizen. De terugbetalingen blijven echter uit. Het is voor reisondernemers moeilijk om de reiskosten terug te betalen door een gebrek aan inkomsten. Om deze kosten alsnog terug te krijgen, schakelen gedupeerde consumenten juridische hulp in. Helaas is dit ook nodig, want vele reisorganisaties en buitenlandse prijsvechters geven zich niet thuis.

Liever geld terug dan een corona-voucher?

Heb je een corona-voucher ontvangen voor je geannuleerde vakantie of vlucht? EUclaim staat voor je klaar als je liever een terugbetaling van de reiskosten hebt. Je kunt je voucher bij ons laten beheren en checken op rechtmatigheid. Wij nemen daarna al het werk voor je uit handen en zorgen ervoor dat jij je geld terugkrijgt wanneer de voucher verloopt. Heb je andere vragen omtrent je passagiersrechten? Neem dan contact met ons op.

Vorig nieuwsitem
Oranje reisadvies voor Frankrijk, België, Slowakije, Slovenië en Polen
Volgende nieuwsitem
EUclaim bij EenVandaag over uitbetalen van corona-vouchers

Geef een reactie

Vragen? Chat of bel