14467 passagiers hebben EUclaim een score van 4,4 uit 5 gegeven op Trustpilot.
Lees hoe deze passagiers onze service hebben ervaren.

Wij zijn EUclaim
Partner van de Consumentenbond
Sinds 2015 zijn wij flightdata-partner van de Consumentenbond. Op deze pagina leggen wij uit wie wij zijn, wat wij doen en wat dit voor u betekent.
EUclaim staat voor de passagier
EUclaim is dé juridisch specialist op het gebied van passagiersrechten. Wij hebben jarenlange ervaring met EU Verordening 261 uit 2004. Dit is een Europese richtlijn over hoe luchtvaartmaatschappijen moeten omgaan met vertragingen en annuleringen.
Deze Verordening beschrijft in welke gevallen vliegtuigpassagiers financieel gecompenseerd moeten worden voor tijdsverlies. Hier is natuurlijk geen enkele luchtvaartmaatschappij happig op en zij zullen er alles aan doen om zo min mogelijk compensatie te hoeven betalen.
Met onze kennis van zaken en ons netwerk krijgen wij zaken voor elkaar. Wij spreken politici, lobbyen in Brussel voor passagiersrechten en gaan het gesprek aan met luchtvaartmaatschappijen. Betaalt de luchtvaartmaatschappij geen compensatie uit? Dan maken we er een rechtszaak van.
Wij hebben een eigen database waarin ál het vliegverkeer wordt vastgelegd, aangevuld met andere relevante informatie zoals weerrapporten en nieuwsberichten rondom luchtvaart. Zo heeft EUclaim altijd de meest complete en nieuwste informatie over vertragingen en annuleringen.
Sinds 2007 hebben 801.689 gedupeerde passagiers via EUclaim hun compensatie ontvangen. Wilt u meer weten over ons? Bezoek dan de over ons-pagina.
Wat betekent dit voor u?
Is uw vlucht vertraagd of geannuleerd? Dan kunt u op de website van de Consumentenbond een claim indienen. De Consumentenbond werkt voor de afhandeling van uw claim samen met EUclaim.