Notice: Undefined index: sun in /var/www/euclaim.nl/private_html/wp-content/mu-plugins/coresitefunctionality/classes/Utils/OfficeHours.php on line 26

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/euclaim.nl/private_html/wp-content/mu-plugins/coresitefunctionality/classes/Utils/OfficeHours.php on line 26

Notice: Undefined index: sun in /var/www/euclaim.nl/private_html/wp-content/mu-plugins/coresitefunctionality/classes/Utils/OfficeHours.php on line 27

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/euclaim.nl/private_html/wp-content/mu-plugins/coresitefunctionality/classes/Utils/OfficeHours.php on line 27

Notice: Undefined index: sun in /var/www/euclaim.nl/private_html/wp-content/mu-plugins/coresitefunctionality/classes/Utils/OfficeHours.php on line 28

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/euclaim.nl/private_html/wp-content/mu-plugins/coresitefunctionality/classes/Utils/OfficeHours.php on line 28
Passagiers uit Alicante afgelopen maandag gedupeerd

Passagiers uit Alicante afgelopen maandag behoorlijk gedupeerd

Afgelopen maandag was een slechte dag voor passagiers die vanuit Alicante naar Nederland vlogen .

Voorkant luchthaven Alicante

2 van de 7 vluchten vanuit Alicante naar Nederland zijn met een langdurige vertraging aangekomen, wat op zich best bijzonder is voor vluchten vanuit één bestemming op dezelfde dag .

Het gaat om een Transavia vlucht naar Rotterdam (HV 5054) waarbij voor vertrek eerst een wiel vervangen moest worden. Deze moest eerst worden ingevlogen, alvorens de reparatie gedaan kon worden. Hierdoor kwamen de passagiers in Rotterdam aan met 6,5 uur vertraging.

De tweede vertraagde vlucht was een Vueling vlucht naar Amsterdam (VY 1374), die met 5,5 uur vertraging is aangekomen op Schiphol. Een (onbekend) technisch defect aan het toestel heeft geleid tot deze vertraging. Voor beide vluchten  kan een claim worden ingediend voor het ongemak. Passagiers hebben in dit geval recht op een vergoeding van €400,- per persoon.

Vorig blogartikel
Arke dupeert meer dan 1000 passagiers op één dag
Volgende blogartikel
Annuleringen bij storm te voorspellen
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel