Het zal je maar gebeuren, meer dan 48 uur vertraging! Het overkwam 180 passagiers van een TUI pakketreis die sinds zaterdag vastzaten in Dubai wegens een technisch mankement aan het vliegtuig. De OR410 moest kort na opstijgen terugkeren naar de luchthaven van Dubai vanwege een probleem met de vleugelklep van het vliegtuig. Een lange vertraging is natuurlijk al vervelend genoeg maar de passagiers van deze vlucht hadden ook nog te maken met een moeizame informatievoorziening…
TUI erkent communicatieproblemen
TUIfly voert normaal gesproken alleen in de winter vluchten uit naar Dubai. Er was echter een vlucht beschikbaar vanuit een samenwerking met dochtermaatschappij Kras reizen waardoor de vlucht kon worden uitgevoerd. Een unieke aanbieding, volgens TUI. Altijd leuk natuurlijk, behalve als er zich een probleem voordoet met de vlucht. Omdat deze reis buiten het seizoen plaatsvond was er geen reisleiding van TUI in Dubai. Daarnaast is momenteel de Ramadan waardoor de communicatie moeizaam verliep tussen Tui en de gestrande passagiers. TUI gaf aan dat het ook niet over alle telefoonnummers van de passagiers beschikte waardoor niet iedereen persoonlijk geïnformeerd kon worden over de stand van zaken. Door het gebrek aan goede communicatiemiddelen heeft TUI de passagiers die wél in het telefoonbestand stonden gevraagd de informatie te delen met medepassagiers en heeft TUI iedereen gevraagd de Facebookpagina goed in de gaten te houden.
Passagiers vertrekken vandaag
TUI verwacht dat het defecte toestel vandaag weer klaar zal zijn, maar wil de passagiers niet langer in spanning laten wachten en heeft de passagiers omgeboekt op Emirates vlucht EK149. De passagiers worden dinsdag rond 20.00 uur op Schiphol verwacht. De positieve draai die wij aan dit verhaal kunnen geven is dat alle passagiers recht hebben op een vergoeding van €600 per persoon!
De cnd 394 was kapot
De hv1746 was er geen plek voor ons
En kregen zelfs geen info dat we niet mee konden dat kregen we op laatste moment dat we het vroegen
Wij zullen uw bericht binnen drie werkdagen beantwoorden.
Welkom bij Euclaim
Was het eigenlijk de bedoeling om naar Miss Casey te gaan? Dat kan kloppen.
Miss Casey is tegenwoordig onderdeel van EUclaim.
Alle informatie over uw rechten bij problemen rondom uw vlucht of bagage kunt u vinden op EUclaim.nl
Bent u een bestaande klant van Miss Casey, dan kunt u gewoon inloggen met de gegevens die bij u bekend zijn.
Vragen over uw claim bij Miss Casey? Neem dan gerust contact op met onze customer care via 088-0066466 of
customercare@euclaim.nl
EUclaim maakt op haar website gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek(en) aan onze website willen verbeteren, vindt EUclaim het belangrijk dat u weet hoe en waarom wij cookies gebruiken.
Op EUclaim maken we gebruik van functionele, analytische en trackingcookies.
Op EUclaim gebruiken we:
Functionele cookies.Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Voorbeelden hiervan zijn cookies voor het inloggen in uw online dossier en voor het chatten met onze medewerkers.
Analytische cookies.Via Google Analytics worden geanonimiseerd gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers zoals u de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren.
Trackingcookies.Deze cookies worden door derden gebruikt om op basis van eerdere interacties aangepaste advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
EUclaim maakt op haar website gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen én de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek(en) aan onze website willen verbeteren, vindt EUclaim het belangrijk dat u weet hoe en waarom wij cookies gebruiken.
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine, eenvoudige tekstbestandjes die uw computer of mobiele apparaat via onze website opslaat wanneer u onze website bezoek. Door middel van cookies kan de website speciaal op uw voorkeuren worden ingesteld en kan EUclaim zien hoe de website wordt gebruikt. Cookies zijn niet schadelijk voor uw computer. Tevens worden cookies door EUclaim gebruikt voor marketingdoeleinden.
Als u niet wilt dat websites cookies op uw computer kunnen opslaan, pas dan de browserinstellingen van uw pc aan. U krijgt dan een waarschuwing voordat er cookies worden geplaatst. U kunt de instellingen ook dusdanig aanpassen dat uw browser alle cookies of alleen de cookies van derde partijen weigert.
U kunt cookies die al geplaatst zijn bovendien verwijderen. Let erop dat de instellingen apart voor elke browser, apparaat en computer die u gebruikt aangepast moeten worden. Wij willen u erop attenderen dat als u geen gebruik wilt maken van cookies, wij u helaas niet kunnen garanderen dat onze website goed werkt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat enkele functies verloren gaan of dat u bepaalde pagina’s zelfs helemaal niet meer kunt zien. Hoe u uw instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Klik op één van de onderstaande iconen om direct naar de handleiding van uw browser te gaan of raadpleeg indien nodig de helpfunctie van uw browser. Ook kunt u permanente cookies verwijderen. Hieronder kunt u de handleiding hieromtrent raadplegen:
Via onze website worden ook cookies van derden geplaatst. Op het gebruik van cookies door andere bedrijven is het privacy- en cookiebeleid van het desbetreffende bedrijf van toepassing.
Welke cookies worden door EUclaim gebruikt en hoe lang worden deze opgeslagen?
EUclaim maakt gebruik van diverse soorten cookies. Hieronder treft u zowel een kort als een uitgebreid overzicht aan.
Kort overzicht
Functionele cookies: functionele cookies zorgen ervoor dat de website van EUclaim zo goed mogelijk functioneert. Zo worden uw browserinstellingen opgeslagen, zodat u onze website kunt bekijken, kunt inloggen in uw online dossier, uw inloggegevens kunt opslaan, kunt chatten met onze medewerkers en wij mogelijke problemen met onze website kunnen signaleren en oplossen.
Analytische cookies: middels analytische cookies verzamelt EUclaim statistieken over het gebruik van haar website. Deze statistieken geven EUclaim onder meer inzicht in de frequentie waarin haar website wordt bezocht en op welke punten EUclaim haar website kan verbeteren. Door middel van analytische cookies zorgt EUclaim ervoor dat haarwebsite voortdurend geoptimaliseerd kan worden. De volgende gegevens worden in dit verband onder andere opgeslagen:
uw IP-adres;
de Technische kenmerken zoals de browser die u gebruikt (Chrome, Internet Explorer of Firefox),de resolutie van uw computerscherm en het apparaat dat u gebruikt;
vanaf welke pagina u op de website bent gekomen;
wanneer en hoe lang u de website van EUclaim bezoekt of u uw online dossier gebruikt;
welke pagina’s u bezoekt op onze website.
Tracking cookies: Deze cookies worden door derden gebruikt om op basis van eerdere interacties aangepaste advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
Door middel van sommige cookies worden persoonsgegevens verwerkt. In het privacy statement van EUclaim vindt u meer informatie over hoe EUclaim met uw gegevens omgaat.
Slotopmerkingen
Wij zullen deze cookieverklaring aanpassen wanneer de website of de (wettelijke) regels rondom cookies wijzigen.
Indien u vragen heeft over deze cookieverklaring, kunt u contact met ons opnemen via info@euclaim.nl.
Dit cookiebeleid is laatstelijk gewijzigd op 5 februari 2018.
Sorry, wij bieden geen ondersteuning voor Internet Explorer
Om veiligheidsredenen biedt onze website niet langer ondersteuning voor Internet Explorer. Microsoft onderhoudt niet langer de beveiligingsupdates van Internet Explorer en daarom is het niet meer veilig om online te gaan met Internet Explorer. Meer informatie kunt u hier vinden. Download een geschikte browser als Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Brave of Google Chrome in de onderstaande buttons:
Ik en mijn partner hebben nu het zelfde met corendon vanuit kreta 48 uur vertraagd 1e vliegtuig kapot en 2e vliegtuig geen plek voor ons
Wat vervelend Marvin! Welk vluchtnummer was dit? Ik check graag je rechten voor je. Bewaar ook de bonnetjes van eventuele extra kosten goed. ~Jasmijn
De cnd 394 was kapot
De hv1746 was er geen plek voor ons
En kregen zelfs geen info dat we niet mee konden dat kregen we op laatste moment dat we het vroegen