Op EUclaim.nl maken wij gebruik van cookies. Omdat wij uw privacy willen waarborgen en de gebruiksvriendelijkheid van uw bezoek aan onze website willen verbeteren, vinden wij het belangrijk dat u weet hoe en waarom deze cookies gebruikt worden.
Lees hier ons cookiestatement.
Kies privacyvoorkeuren:
-
Functionele cookies & analytische cookies (noodzakelijk):
De functionele cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website. Voorbeelden hiervan zijn cookies voor het inloggen in uw online dossier en het chatten met onze medewerkers. De analytische cookies worden gebruikt om beperkte, geanonimiseerde gegevens te verzamelen via Google Analytics, zoals het aantal bezoekers op de website.
-
Marketingcookies (optioneel):
Via Google Analytics worden anoniem gegevens over het surfgedrag verzameld. Zo kunnen wij zien hoe bezoekers de website gebruiken en op basis daarvan de website verbeteren. Ook worden deze cookies gebruikt om advertenties van EUclaim op websites van derden te laten zien.
Wat een akelige ervaring.Heeft Lufthansa wel een hotel voor ze geboekt.
En Ongelovelijkheel dat ze twee minderjarige kinderen alleen op reis sturen.
Had zelf vorig jaar ook een vlucht via Frankfurt.
Ook vertraging en met heel hard rennen de overstap gehaald.Je land in terminal A en naar terminal B is echt ver met nog een keer controle.
Precies gehaald en uitpuffen in het vliegtuig.Bleef deze ook nog eens 25 min staan.In Singapore bleek dat de rest van de vlucht met Jetstar werdt uitgevoerd.Ondanks dat we precies 20 min voor boarden aan de balie weigerde ze ons in te checken.Weer terug naar de terminal van Lufthansa.Die gaf ons een vlucht voor de volgende vlucht naar Kuala Lumpur.Jetstar weigerde weer.Lufthansa zou niet betaald hebben voor deze vlucht.Of we even 700 euro wilden betalen.Weer naar Lufthansa die Jetstar belde.Die smeten de Hoorn erop en uiteindelijk kregen we tickets voor Silk air.Doodop en ruim drie uur te laat toch in Kuala Lumpur aangekomen.Volgende domper geen koffers.Gegevens invullen en uitgeput naar het hotel.Twee dagen later kwam laat in de avond eindelijk onze koffers.Die waren in Frankfurt blijven staan en hadden de vertraagde overstap niet gehaald.Drie dagen rondgelopen in die smerige kleding.Niet kunnen zwemmen.Echt een slecht begin van de vakantie.Bij thuiskomst gemaild bevestiging gehad en nooit een excuus of antwoord gekregen.Niet echt klantvriendelijk
Zeker een akelige ervaring T. Leidekker! Maar wat jij hebt meegemaakt klinkt ook niet heel fijn. Heb je uiteindelijk wel een claim ingediend voor de vertraging? ~ Evelien van EUclaim