EUclaim Reviews

14.606  Uitstekend
TrustScore 4,5 uit 5

4,4

In de categorie Juridische diensten en overheid

Een review schrijven

BedrijfsactiviteitBekijk alles

Reviews4,4

14.606 in totaal


Sorteer:


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bewezen deskundigheid EU Claim

EU Claim bleek duidelijk ervaring te hebben met luchtvaartmaatschappijen die proberen onder een claim uit te komen. Een particulier neemt vaak niet het risico aan een gerechtelijke procedure te beginnen, wanneer men de kans loopt voor de kosten op te draaien. EU Claim bleef volharden met de kennis dat de klant in haar/zijn recht stond. Zonder de deskundigheid van EU Claim was een succesvolle uitkomst er niet gekomen. Wij danken hen voor de geboden service.

Datum van ervaring: 10 april 2024


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Eurclaim zet alles op alles om recht te…

Eurclaim zet alles op alles om recht te behalen. Bij niet reageren vliegmaatschappij maken ze er een rechtzaak van. Eerst via verzekering geprobeerd, maar daar moest je bewijs van vliegmaatschappij hebben ( die we dus niet hadden omdat we geen contact kregen). Verzekering deed dus niets. Dus heel blij dat het euroclaim wel gelukt is.

Datum van ervaring: 12 april 2024


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nooit meer verwacht na dik 10 maanden, maar uiteindelijk gewonnen

Nooit meer verwacht na bijna 1 jaar, maar uiteindelijk toch de zaak gewonnen, EUclaim bijt goed van zich af en wij hebben met ons vieren toch nog 1572€ netto op onze rekening gekregen van de 2400€, maar we hadden bijna de moed opgegeven. We zijn met ons vieren naar Bonaire geweest met Tui, maar terugreis was een ramp. We kregen op de dag van vertrek te horen dat we met KLM terug zouden vliegen, naar Tui in Bonaire nog geweest ter plekke, maar hij verzekerde ons dat we met KLM mee terug konden, vlucht was ook veel later, maar er konden maar 3 van de 4 mensen mee terug, de vlucht van KLM zat echt vol. Uiteindelijk één stel achtergebleven en er konden dus maar 2 mensen mee terug, ze zijn de volgende dag weer terug gevlogen. Wat een mooi einde had moeten zijn na 2 weken Bonaire werd dus een ramp. Maar wij gaan voortaan mooi met KLM, wat een aardige steward en stewardessen, ze hebben ons beide, 2 stellen letterlijk in de watten gelegd. Tui wilde ook nog de schuld geven aan KLM, hun moesten het uiteindelijk maar mooi oplossen, maar zo zie je maar weer, boontje komt om zijn loontje.

Datum van ervaring: 18 april 2024


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Eduard en Carla dat zijn wij en hebben…

Eduard en Carla dat zijn wij en hebben een heel positief gevoel overgehouden door de snelle en zorgvuldige afhandeling van onze ingediende claim en met een goed resultaat en vooral continu goed en duidelijk op de hoogte gehouden dus wij waren blij met EUCLAIM .09

Datum van ervaring: 09 april 2024


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super tevreden!

Super tevreden!

Ik heb 3 jaar geleden een claim ingediend. Het heeft even geduurt maar EUclaim heeft er alles aan gedaan dat ik mijn geld terug heb gekregen. Het was het wachten meer dan waard. Ze houden je overal op de hoogte.

Datum van ervaring: 18 april 2024


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Het zijn toppers

Het zijn toppers, het heeft 2 jaar geduurd maar tussendoor werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Ze gaven niet op en de aanhouder wint.

Datum van ervaring: 18 april 2024


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bij twijfel...gewoon doen!

Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop onze claim is behandeld door EU-claim. De werkwijze vinden wij zeer vakbekwaam en doortastend. Daarnaast werden wij goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken via het account.

Datum van ervaring: 23 februari 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Marian. Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het belangrijk om goed werk te leveren en te zorgen dat een claim vergoed wordt door de luchtvaartmaatschappij. Uiteraard spreekt het voor zich dat wij u het gehele proces goed op de hoogte houden. Wij wensen u veel plezier met de vergoeding! ~ Henrike


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Eind goed al goed

Het heeft bijna 5 jaar geduurd maar met een positief einde,dit hadden we zelf niet kunnen doen. Bedankt daar voor.

Datum van ervaring: 18 april 2024


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik wacht sinds juni 2022 op actie van…

Ik wacht sinds juni 2022 op actie van EU claim richting Ryanair. Vlucht vertraagd vanwege technisch probleem. Duidelijke casus. EU claim blijft maar draaien met smoezen van claim in onderzoek, opstarten juridische procedure kost tijd, dossier verder onderzoeken ...etc
Er gebeurt dus al 22 maanden NIKS.

Datum van ervaring: 02 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Hunter, bedankt voor je review. Wij refereren graag naar ons bericht van 2 april jl. Het gaat hierbij om een vlucht uitgevoerd door EasyJet en niet door Ryanair. Ik heb u een bericht gestuurd in uw claim en u kunt dit nalezen in het online dossier. Wij vertrouwen zeer zeker op een goede afloop. ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Transparante manier van werken met goed resultaat

- Duidelijk inzichtelijk welke stappen op welk moment genomen worden. Helemaal fijn dat dit in te zien is in je eigen portaal.
- Continu op de hoogte gehouden van de voortgang.
- Binnen 2/3 maanden was er positief resultaat en stond het geld op de rekening.

Datum van ervaring: 02 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste tevreden klant. Bedankt voor de positieve review. Wij vinden het belangrijk dat het verloop van de claim te volgen is in het online dossier. Fijn dat wij de claim voor je hebben kunnen incasseren en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wij zijn met EUclaim in zee gegaan…

Wij zijn met EUclaim in zee gegaan omdat TUI zich niet aan de regels hield omtrent vertraging van meer dan drie uur. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat wij EUclaim in moesten schakelen want TUI moest ons gewoon compenseren.
Maar door de inzet van EUclaim hebben wij wel de vergoeding gekregen. Het kost alleen we wat Maar ze hebben er ook veel werk aan gehad. Wij kregen de vergoeding van 400 euro per persoon dus 800 samen.
Wij hebben er zelf 500 euro van overgehouden maar beter iets dan niets was ons motto.

Datum van ervaring: 30 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review M. Ruizendaal. Wij staan ervoor om een claim vergoed te krijgen ondanks dat de airline niet altijd meewerkt. Onze kosten zijn terug te vinden op onze website bij de algemene voorwaarden. Hiervoor kan zo geen onduidelijkheid bestaan. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ze doen wat ze beloven!

Ze doen wat ze beloven!
Wij mochten niet mee door overboeking en kregen van de luchtvaartmaatschappij een brief mee met vergoeding van €400. Dat dekte nog niet eens de extra 3 dagen kosten die we gemaakt hadden!
Via EUclaim hebben wij 400€ per persoon terug gekregen inclusief alle extra kosten ter waarde van €800 euro terugebetaald!
Als je dit moeizame proces zelf zou moeten doen, zou je het snel opgeven. Ze zijn hun fee meer dan waard!

Datum van ervaring: 28 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Lisa. Helaas leert de ervaring dat het soms moeizaam gaat om alle kosten terug te krijgen van de airline maar wij zijn hierin volhardend en zijn blij dat wij dit voor je hebben kunnen incasseren. Veel plezier met je vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Euro Claim is een geweldige dienst

Euro Claim is een geweldige dienst! Ik was onder de indruk van hun professionaliteit en toewijding om klanten te helpen bij het verkrijgen van compensatie voor vertraagde vluchten. Het proces verliep soepel en efficiënt, en ik was blij met het resultaat. Ik zou Euro Claim zeker aanbevelen aan anderen die juridische hulp nodig hebben bij het indienen van een claim.

Datum van ervaring: 31 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Barthie de Klerk. Bedankt voor de positieve review. Wij als EU claim staan ervoor om professioneel te werk te gaan en ervoor te zorgen dat wij de claim vergoed te krijgen. Wij wensen je dan ook veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede ervaring met Euclaim

Hele goede ervaring met Euclaim. Alles is zelf heel makkelijk te volgen in je eigen online dossier. Mochten we dit ooit weer mee maken, dan zouden we zeker weer voor EUclaim kiezen.

Datum van ervaring: 31 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Anita van Zuijdam. Wij vinden het belangrijk dat je als klant het hele proces kunt volgen via het online dossier. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

communicatie vooraf…

wat jammer is dat er vooraf niet wordt gecommuniseerd over de kosten. Ik begrijp dat er een fee wordt gevraagd. Maardat daar overheen nog administratie kosten wordt gevraagd vindt ik diefstal

Datum van ervaring: 02 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je review Marc. Onze kosten zijn terug te vinden op onze website bij de algemene voorwaarden. Wij vinden het jammer dat je dit bestempeld als diefstal, dit is zeker niet iets wat wij doen. Wij willen duidelijk zijn in onze communicatie voor wat betreft deze kosten. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Onze claim is met succes afgerond

Onze claim is met succes afgerond. De medewerkers van EU-claim reageren altijd snel op vragen per mail en ook zijn ook goed telefonisch bereikbaar.

Datum van ervaring: 13 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Jacqueline. Fijn dat wij de vergoeding voor je hebben kunnen incasseren en wij wensen je dan ook veel plezier ermee! ~Henrike


Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ik ben geschrokken van de hoge kosten

Ik ben geschrokken van de hoge kosten, ruim 33 euro administratie PLUS 29% van het te claimen bedrag. Je kunt ook vrij éénvoudig zelf de claim indienen en benoemen dat het europese richtlijn is, art. 261. Kreeg snel het geld terug. Mocht dat niet lukken, via een rechtsbijstandsverzekering kun je 100% claimen, geen extra kosten.

Datum van ervaring: 14 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Andra Hellinga. Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je bent geschrokken van onze kosten, echter deze zijn duidelijk terug te vinden op de website bij onze algemene voorwaarden. Wij verrichten een aanzienlijke hoeveelheid werkt om je claim vergoed te krijgen. Wij wensen je alsnog veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfecte service

Ondanks dat het lang duurde heb ik beide claims die ik heb ingediend toegewezen gekregen dankzij de hulp van euclaim! Ik heb zelf amper iets hoeven doen. Ook antwoorden ze snel als je een vraag hebt. Ik ben zeer tevreden.

Datum van ervaring: 22 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review Kitty van der Linden. De ervaring leert dat het afhandelen van claims enige tijd op zich kan laten wachten maar wij zijn blij dat wij de claim voor je vergoed hebben gekregen en nemen daarbij ook graag al het werk uit handen. Veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ze doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven. Ze sturen regelmatig updates over de claim. Ze zijn volhardend. Het heeft bijna 2 jaar geduurd voordat de tegenpartij tot betaling overging. Ikzelf had het allang opgegeven. Kortom ik ben zeer tevreden.

Datum van ervaring: 15 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Harry Dormans. Hartelijk dank voor de positieve review. Wij vinden het erg belang om je van het gehele proces goed op de hoogte te houden. Wij blijven volhouden en een lange adem hebben ondanks dat de airline niet altijd meewerkt. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Top service!

Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden en vragen werden binnen 1 dag beantwoord. Een service die ik aan iedereen aan zal bevelen als personen benadeeld worden door een vliegmaatschappij.
Tnx again!!!!

Datum van ervaring: 15 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Elke Didden. Wij vinden het belangrijk om je als klant zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte te houden van het verloop van de claim. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike