Trustpilot reviews
Dit zeggen passagiers over onze service
12.521 passagiers hebben ons een score van 4.5 uit 5 gegeven op Trustpilot. Lees hieronder hoe deze passagiers onze service hebben ervaren.
-
Dank!
EUclaim heeft onze aanvraag prima in ontvangst genomen. We werden goed begeleid in het proces van het doorgeven van de benodigde bewijsstukken. Ook werden we op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Al met al heeft het twee en een half jaar geduurd voor we een prettig bedrag als genoegdoening kregen. Wij realiseren ons dat we dat als particulier nooit voor elkaar hadden gekregen. Dus onze dank aan EUclaim is groot!
7 januari 2021Bedankt voor uw bericht Janneke. Het heeft een lange tijd geduurd. Maar uiteindelijk is er succes behaald! Veel plezier met de vergoeding! ~Joery
-
Door hun doortastende en…
Door hun doortastende en vasthoudendheid hebben zij een uitstekend resultaat geboekt.
7 januari 2021Bedankt voor de positieve woorden Henny. Ik wens u veel plezier met de vergoeding! ~ Joery
-
Claim uitstekend afgehandeld
Claim uitstekend afgehandeld. Je hoeft zelf alleen de gegevens aan te leveren, de rest doet EUclaim.
7 januari 2021Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier met uw vergoeding! ~Joery
-
Makkelijke aanvraag en met resultaat!
Duidelijke updates en prettige communicatie. Het verwachtingsmanagement over de termijn van evt. geld terugkrijgen in mijn zaak was ook helder: uiteindelijk heb ik na bijna 3 jaar geld teruggekregen, maar het was vanaf het begin van de aanvraag duidelijk dat het mogelijk zo lang kon duren. De aanvraag zelf verliep soepel en in een duidelijke online omgeving, én dus met succes! :) Veel dank!
-
Blij mee!
het duurde drieënhalf jaar, ik had er niet meer op gerekend dus des te groter de verrassing en binnen een week had ik het geld op mijn rekening.
-
Heel tevreden
Heel erg tevreden dat na tweeënhalf jaar de claim toch gehonoreerd is. Communicatie is goed, maar kan beter. Als er een jaar voorbij gaat zonder dat er iets gemeld wordt, is dat vervelend. Gebeurt er nu iets? Het zou fijn zijn als er eens in de zoveel tijd een soort van update komt. Wat is de stand van zaken op dat moment. Hier geldt voor mij; Geen nieuws is óók nieuws.
-
Na een vertraging van meer dan 3 uur EU…
Na een vertraging van meer dan 3 uur EU claim benaderd om de vergoeding te verhalen bij TUI. Lange tijd heeft de reisorganisatie de claim niet willen toekennen , maar bij het starten van een rechtszaak door eu-claim alsnog de claim toegekend. Al met al een heel lang proces waar je als gedupeerde niet uit komt. In totaal heeft het anderhalf jaar geduurd, maar het resultaat is goed. Zonder eu-claim hadden we hier niet uit gekomen.
-
Dit lukt je zelf niet
Duurde lang voordat we onze claim kregen maar het is gelukt. Dit is niet iets wat je zelf vol houdt. Dank! Correspondentie was altijd helder maar mag wel iets frequenter ook als er niets te informeren valt.
-
Alles was duidelijk vooral welke…
Alles was duidelijk vooral welke stappen er werden genomen . Heel serieus. Tevreden.
-
Nooit meer gedacht dat we ons geld…
Nooit meer gedacht dat we ons geld terug kregen na een vreselijke vlucht. Slecht behandeld door de vliegmaatschappij, eu claims heeft er alles aan gedaan dat wij onze vergoeding kregen waar we recht op hadden. Binnen en week stond het geld op onze rekening! Super service!!