
Trustpilot reviews
Dit zeggen passagiers over onze service
Bekijk alle Trustpilot reviews
-
EUClaim neemt je alle werk uit handen, geweldig!
Zelf je claim willen afhandelen met de luchtvaartmaatschappij is niet te doen. EUClaim weet precies wat ze doet, hoe het moet en is duidelijk in de communicatie. Geen onnodig geklets en geen addertjes onder het gras. Ik ben erg tevreden en blij met de goede afloop. -
prima werk, goed afgehandeld
snel, duidelijk en goed nieuws in ons geval -
Beloofd resultaat behaalt tegen acceptabele kosten
Bedrijf heeft resultaat geboekt door goede acties en mij daarvan op de hoogte gehouden. -
perfect door EUclaim geregeld
in 2013 hadden mijn vrouw en ik bij de terugvlucht vanaf Kreta een vertraging van meer dan 5 uur .Volgens de luchtvaartmaatschappij te wijten aan een technisch mankement van het toestel. Ik had toevallig in een consumentenbondartikel gelezen over EUclaim . Op grond van de positieve berichtgeving heb ik de stukken op basis van no cure no pay hier ingediend. Nu na iets meer dan 6 maanden is deze zaak in positieve zin afgewikkeld. Zeer tevreden over EUclaim. Via onlinedossier ben ik volledig op de hoogte gehouden van het hele verloop. EUclaim is door mij aan te raden. Enig minpuntje vond ik de hoogte van de administratiekosten welke naast de 29% commissie nog in mindering op de claim is gebracht. -
Superservice!
Ik ben erg tevreden over de service die ik heb ontvangen van EUclaim. Ik heb wel getwijfeld in het begin of ik EUclaim zou inschakelen maar ben nu heel blij dat ik dat heb gedaan. Ik heb er weinig werk aan gehad en toch geld terug gekregen voor mijn vertraagde vlucht. Super! -
Zinvol bedrijf
Door dit soort bedrijven worden vliegtuigmaatschappijen waarschijnlijk meer en meer geprikkeld om vertragingen te voorkomen. Vind de commisie wel behoorlijk hoog in relatie tot het bedrag wat uitgekeerd wordt. Des al niet te min blijf ik een tevreden klant, omdat de vliegtuigmaatschappij ons al had afgewimpeld en het op overmacht had gegooid. Waarschijnlijk zelf nooit de zaak kunnen winnen. -
Euclaim doet wat ze beloven, prima service.
Op 9-jun-2013 de hulp van EUclaim ingeroepen bij het aanvragen van een schadeloosstelling vanwege een bijna 4 uur durende vertraging bij een vlucht van Transavia (Schiphol-Gazipasa). Gedurende het gehele traject werd ik keurig en zeer regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Alhoewel Transavia er onderuit probeerde te komen, op 26-feb-2014 toch een schadeloosstelling ontvangen. Ik kan iedereen aanraden de hulp van Euclaim in te roepen. HULDE !!!! -
Waar gemaakt waarvoor ze zichzelf omschreven hebben.
EUclaim heeft onze belangen behartigt na aanleiding van een vertraging tijdens een vakantie. Een positieve uitkomst door korte lijnen middels mailings en goede dossieropbouw. Een aanrader. -
Het is ongelofelijk, wat EUclaim voor mij gedaan heeft fantastisch Hartelijk dank !!!!!!
Ik ben EUclaim zo dankbaar ik heb er eigenlijk niks voor hoeven te doen. Ik ken daar eigenlijk helemaal niemand. Ik wil zeggen erg bedankt wat jullie voor mij gedaan hebben. Dus ik wil zeggen; EEN CLAIM GROOT OF KLEIN MOET JE BIJ EUclaim ZIJN. Hartelijke groeten Gijs van den Burg. -
een geweldige afhandeling van onze klacht.
In mei vorig jaar (2013) hadden wij meer dan drie uur vertraging met transavia. Het reisbureau had een klacht ingedient maar die konden verder niets meer voor ons doen, zij vertelde dat wij zelf naar het EU-claim moesten gaan schrijven zij kunnen dieper op de klacht in gaan. Wij werden bijzonder goed geholpen en telkens als er wat te vermelden was kregen wij keurig een mail hierover. Nu is het maart 2014 en wij kregen een mail dat wij de geldsom terug krijgen van de vliegmaatschappij. Ook al hadden wij niets gekregen zijn wij zeer tevreden over EU-Claim. Wij zullen het beslist aan iedereen aanraden om naar EU-Claim te gaan.