Luchthaven vertraging

Trustpilot reviews

Dit zeggen passagiers over onze service

Bekijk alle Trustpilot reviews
  • Geschreven door Marijke Schothuis op 2 december 2013

    Na dik twee jaar heeft Transavia eindelijk betaald!! Dank Euroclaim

    Na dik twee jaar heeft Transavia dan toch eindelijk betaald. Dank Euroclaim. als we dit zelf hadden moeten doen waren we ws. 10 jaar bezig geweest. Eindelijk gerechtigheid!!!!!!! Altijd netjes antwoord op onze vragen.
  • Geschreven door Henk op 2 december 2013

    Forget the rest, EUclaim is the best!

    Niemand zit te wachten op vertraging en als je dan toch een claim kan indien.. Dan moet je bij EUclaim zijn. overzichtelijk website en goede afhandeling.
  • Geschreven door L. de Theye op 1 december 2013

    Eind goed alles goed!

    Wij hadden al eens van EUclaim gehoord dat ze helpen bij het verkrijgen van een rechtmatige vergoeding bij zeer grote vertragingen. Toen wij er in juni 2012 ook mee te maken kregen heb ik EUclaim benaderd via internet. Alles ging vrij snel en zakelijk zonder veel gedoe. Bij elke mutatie werd ik hiervan op de hoogte gehouden via een mail. De voorlaatste was dat het naar hun mening een zaak van maanden zou gaan worden. En ze hadden gelijk! Na 1 1/2 jaar weer een mail dat Transavia tot uitbetaling was over gegaan en of ik mijn rekeningnummer wilde bekend maken. Twee dagen later weer een mail dat het geld was over gemaakt, wat inderdaad zo was. Bravo EUclaim! dit was mij als particulier nooit gelukt en ben ze daar heel erg dankbaar voor.
  • Geschreven door heer Zonnenberg op 1 december 2013

    Perfercte service, zonder jullie hulp zeker niet gelukt

    Zonder jullie hulp was het zeker niet gelukt om de claim van ons aan Transavia gehonoreerd te krijgen. Goede communicatie met jullie en prima terugkoppeling. Wij willen jullie hartelijk bedanken en zullen jullie bij anderen zeker aanbevelen.
  • Geschreven door Martijn D op 1 december 2013

    Alle werk uit handen genomen en succesvol geclaimd

    Vertraging en verkeerde informatie bij Iberia hebben we no cure no pay geclaimd via EUclaim. De procedure duurde lang, maar was uiteindelijk succesvol. Heel goed. Het systeem werkt goed, al duurde het bij ons even voordat goed duidelijk was waar de zaak om draaide en hoe dat in brieven geformuleerd moest. worden. Maar alles is prima afgehandeld. Top.
  • Geschreven door heer Willem van der Poel op 1 december 2013

    Het is erg fijn dat deze organisatie bestaat

    ik ben heel erg te vrede over de manier zoals zij mijn zaak hebben behandeld en tot een goed eind hebben gebracht bedankt
  • Geschreven door Aaaa op 1 december 2013

    Prima geregeld

    EU claim heeft ons prima geholpen met onze claim tegen Transavia ivm onze 5 uur durende vliegvertraging naar Spanje. Ze vragen 29% van het bedrag aan bemiddelingskosten. Dat is het waard,dat daarbovenop nog administratiekosten worden berekend valt me een beetje tegen.
  • Geschreven door Andrea op 1 december 2013

    Hartstikke goed

    We willen jullie hartelijke bedanken, voor alle moeite wat jullie gedaan hebben voor ons we zijn blij met het gerechtigheid het duurde even maar dan heb je toch wat, vriendelijke groet van andrea en Ruud Antenbrink
  • Geschreven door Co Enders op 1 december 2013

    duidelijk, maar misschien wel duus?

    Gelukkig heb ik de vergoeding waar ik recht op had binnen. Maar het jammer dat de voorwaarden tijdens de lopende procedure veranderden en ik meer moest afstaan van de vergoeding waar ik recht op had.

    2 december 2013

    Bedankt voor je bericht Co. Helaas hebben wij, net als veel andere bedrijven, inderdaad te maken gekegen met de BTW verhoging vorig jaar. Dit is de reden geweest voor de tariefsverandering. We wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Lotte
  • Geschreven door Ronny op 1 december 2013

    Prima service en goed resultaat

    Na ruim 2 jaar wachten is dan toch eindelijk onze claim gehonoreerd en hebben we het bedrag ontvangen. EUclaim heeft onze claim prima behandeld en ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Jammer dat Arkefly zo onwelwillend is en dat je een extern bureau moet inschakelen om je recht te halen!
Heeft u te maken gehad met een vluchtvertraging?

Controleer eenvoudig of u recht heeft op een vergoeding

Check uw vlucht
Vragen? Chat of bel