Luchthaven vertraging

Trustpilot reviews

Dit zeggen passagiers over onze service

Bekijk alle Trustpilot reviews
  • Geschreven door heer Jan Jong op 16 december 2013

    zeer goed, met af en toe een herinnnering dar jullie er mee bezig, met ee goed einde

    hoewel het lang geduurd heeft, door jullie vasthoudendheid, een fantastisch resultaat hartelijk dank daarvoor.
  • Geschreven door Marita van Rosmalen op 16 december 2013

    Gemak dient de mens!

    Vorig jaar september (2012) met Transavia naar Budapest gevlogen voor een lang weekend. Op de heenreis liepen we tegen een behoorlijke vertraging op. Hierover een klacht ingediend bij Transavia maar die werd ongegrond verklaart. Via EU Claim advies gevraagd en bleek het wel degelijk dat we recht hadden op compensatie. EU claim heeft de zaak in behandeling genomen en met succes! We hebben een behoorlijk bedrag teruggekregen dankzij EU Claim. Groot voordeel is dat je er geen omkijken naar hebt. EU Claim neemt alles voor je uit handen. Uiteraard betaal je een fee maar dat is niet meer dan normaal. Als we niet hadden gedaan of het er met de afwijzing van Transavia bij hadden laten zitten hadden we niets gehad. Het kan dus ook lang duren, we zijn immers een jaar verder maar zoals gezegd EU Claim neemt de hele procedure voor haar rekening en houd je via een online dossier op de hoogte van de vorderingen.
  • Geschreven door Rob van Es op 16 december 2013

    Fantastsch gedaan. Proficiat.

    Een aanrader. Zellf lukt je dat niet.
  • Geschreven door Bas op 16 december 2013

    Wat een geweldig resultaat, doelgericht en effectief!

    Wij zijn maar wat blij met deze diensten. We hebben eerst zelf de luchtvaartmaatschappij gemaild en geschreven en zijn zo’n 2 maanden bezig geweest zonder enkel resultaat. Toen bij EUclaim alles neergelegd. Het heeft even geduurd maar na een paar maanden kregen we goed nieuws en hebben we een complete vergoeding voor de vertraging ontvangen!
  • Geschreven door Ceciel op 16 december 2013

    Snel en adequaat

    Het is erg lastig om je gelijk te halen bij een vliegmaatschappij. Goed dat een organisatie als EU claim mensen ondersteunt om dit toch te realiseren. Persoonlijk vind ik de bemiddelingskosten wel erg hoog. Ik denk als dat wat realistischer wordt dat er meer mensen meedoen in een proces.
  • Geschreven door heer op 16 december 2013

    vlotte en deskundige hulp

    Professionele afhandeling en hulp bij het indienen van de claim bij de luchtvaartmaatschappij.
  • Geschreven door Fam. Bakker op 16 december 2013

    Klasse, prima geholpen !

    Na 2 jaar voor elkaar gekregen dat we een vergoeding voor vertraging ontvingen van Transavia. Dankzij de geweldige inzet en volhouden van EUclaim. Tijdens hele periode prima op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Klasse, prima werk geleverd en bedankt
  • Geschreven door Ella Peters op 16 december 2013

    Top!

    Nadat we een afwijzing van onze claim van Transavia hadden ontvangen hebben we de claim via EU Claim ingediend. EU Claim was vanaf het begin duidelijk over het proces. De communicatie via de site werkt goed. En het resultaat is prima!
  • Geschreven door Anne-Marie op 16 december 2013

    Ze houden vol tot het doel is bereikt, en houden me goed op de hoogte.

    Na een fikse vertraging met klm weigerde de maatschappij mij te betalen, ondanks dat de regels hieromtrent heel duidelijk zijn. Het ging niet eens om een enorm bedrag, maar EUclaim bleef achter het bedrijf aanzitten. Na bijna vier jaar de klm achter de broek zitten, is het dan toch gelukt, en hebben ze mijn vergoeding kunnen storten! De vertragingstactieken van de luchtvaartmaatschappijen werken in die zin, dat ik zelfstandig de handdoek al lang in de ring zou hebben gegooid. Nu heb ik toch geld ontvangen, en daar ben ik heel blij mee! Gedurende de vier jaar kon ik zelf ten alle tijde mijn dossier inzien, en als er iets gebeurde, kreeg ik daarvan bericht. Heel erg prettig.
  • Geschreven door heer de Haan op 16 december 2013

    We zijn TOP geholpen

    Via EU claim hebben wij een flink bedrag terug gekregen, niet om de maatschappij een hak te zetten, maar meer om de manier zoals de bemanning met ons omging. Bijvoorbeeld: de broodjes weren uitgedeeld omdat “ze het anders weg moesten gooien”.
Heeft u te maken gehad met een vluchtvertraging?

Controleer eenvoudig of u recht heeft op een vergoeding

Check uw vlucht