Trustpilot reviews
Dit zeggen passagiers over onze service
12.523 passagiers hebben ons een score van 4.5 uit 5 gegeven op Trustpilot. Lees hieronder hoe deze passagiers onze service hebben ervaren.
-
Prima service, het wachten waard.
Eu claim heeft mijn verwachtingen prima waargemaakt. Claim bij hun ingediend omdat je zelf niet veel verder komt bij een vliegmaatschappij. Het heeft wel even geduurd maar heb vandaag dan toch het geld ontvangen. Nogmaals, prima service.
-
Grandioos
Zonder euclaim had ik nooit moeite gedaan om geld terug te vragen van transavia, omdat op site van eu claim duidelijk wordt uitgelegd welke stappen je moet ondernemen en brieven alleen maar geprint en opgestuurd hoeven te worden is eea voor iedereen echt toegankelijk!!!
-
Eind goed al goed!
Niets anders dan lof voor EUclaim. Het duurt wel even maar dat ligt aan de vliegmaatschappijen. Prima resultaat van EUclaim!
-
gewelig!
Goed geregeld! Heel fijn is de directe chat met een medewerker
-
Job done!
Ik ben blij met eu claim, want hey reultaat is ernaar. De kosten die eraf gaan zijn het gewoon waard, want als ik als 'lone ranger' geclaimesmd zou hebben was ik gecrashed door de vliegmaatschappij. Dus nogmaals, ik ben blij.
-
Schadeclaim vertrekkers vertraging
Na een strijd van bijna drie en half jaar uiteindelijk toch in het gelijk gesteld mede dankzij de nimmer aflatende professionele bekwaamheid van EU Claim. Hartelijke dank namens mij en mijn partner, Met vriendelijke groet,
-
Correct behandeld .
na zowat 1 jaar wachten toch nog een uitkering. Maar wel veel provisie en administratie kosten totaal 200.00 euro. Wij zijn wel blij dat het opgelost is. Onze hartelijke dank. J.W. Brouwer en T.Brouwer.
-
Claim zonder " vertraging " perfect afgehandeld.
Hartelijk dank voor de goede afhandeling van de claim, weet zeker dat je dit zelfstandig niet voor elkaar krijgt, beloning zeker waard. *****
-
Euclaim heeft ons professioneel geholpen.
Euclaim heeft ons professioneel geholpen nadat wij 8 uur vertraging opliepen(circa 3 jaar geleden) Enigste verbeterpunt voor Euclaim;gedupeerde periodieke updaten geven, zelfs als de status van de zaak nog niet veranderd is.
2 december 2013Beste heer Kleverlaan, hartelijk dank voor uw bericht en opbouwende kritiek. We hebben dit verzoek vaker gehad en hebben daarom onlangs besloten naar een aantal maanden van radiostilte tóch een update te sturen per e-mail, om onze klanten te laten weten dat we ze niet vergeten zijn. Uw feedback wordt dus zeer gewaardeerd! ~Lotte
-
Ik ben een tevreden klant.
Professionele organisatie, die je het werk uit handen neemt, het kost wat maar dan weet je ook zeker dat je niet meer had kunnen doen. Waarschijnlijk was het jezelf niet gelukt.