EUclaim Reviews

14.603  Uitstekend
TrustScore 4,5 uit 5

4,4

In de categorie Juridische diensten en overheid

Een review schrijven

BedrijfsactiviteitBekijk alles

Reviews4,4

14.603 in totaal


Sorteer:


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bij twijfel...gewoon doen!

Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop onze claim is behandeld door EU-claim. De werkwijze vinden wij zeer vakbekwaam en doortastend. Daarnaast werden wij goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken via het account.

Datum van ervaring: 23 februari 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Marian. Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het belangrijk om goed werk te leveren en te zorgen dat een claim vergoed wordt door de luchtvaartmaatschappij. Uiteraard spreekt het voor zich dat wij u het gehele proces goed op de hoogte houden. Wij wensen u veel plezier met de vergoeding! ~ Henrike


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik wacht sinds juni 2022 op actie van…

Ik wacht sinds juni 2022 op actie van EU claim richting Ryanair. Vlucht vertraagd vanwege technisch probleem. Duidelijke casus. EU claim blijft maar draaien met smoezen van claim in onderzoek, opstarten juridische procedure kost tijd, dossier verder onderzoeken ...etc
Er gebeurt dus al 22 maanden NIKS.

Datum van ervaring: 02 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Hunter, bedankt voor je review. Wij refereren graag naar ons bericht van 2 april jl. Het gaat hierbij om een vlucht uitgevoerd door EasyJet en niet door Ryanair. Ik heb u een bericht gestuurd in uw claim en u kunt dit nalezen in het online dossier. Wij vertrouwen zeer zeker op een goede afloop. ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Transparante manier van werken met goed resultaat

- Duidelijk inzichtelijk welke stappen op welk moment genomen worden. Helemaal fijn dat dit in te zien is in je eigen portaal.
- Continu op de hoogte gehouden van de voortgang.
- Binnen 2/3 maanden was er positief resultaat en stond het geld op de rekening.

Datum van ervaring: 02 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste tevreden klant. Bedankt voor de positieve review. Wij vinden het belangrijk dat het verloop van de claim te volgen is in het online dossier. Fijn dat wij de claim voor je hebben kunnen incasseren en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wij zijn met EUclaim in zee gegaan…

Wij zijn met EUclaim in zee gegaan omdat TUI zich niet aan de regels hield omtrent vertraging van meer dan drie uur. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat wij EUclaim in moesten schakelen want TUI moest ons gewoon compenseren.
Maar door de inzet van EUclaim hebben wij wel de vergoeding gekregen. Het kost alleen we wat Maar ze hebben er ook veel werk aan gehad. Wij kregen de vergoeding van 400 euro per persoon dus 800 samen.
Wij hebben er zelf 500 euro van overgehouden maar beter iets dan niets was ons motto.

Datum van ervaring: 30 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review M. Ruizendaal. Wij staan ervoor om een claim vergoed te krijgen ondanks dat de airline niet altijd meewerkt. Onze kosten zijn terug te vinden op onze website bij de algemene voorwaarden. Hiervoor kan zo geen onduidelijkheid bestaan. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Euro Claim is een geweldige dienst

Euro Claim is een geweldige dienst! Ik was onder de indruk van hun professionaliteit en toewijding om klanten te helpen bij het verkrijgen van compensatie voor vertraagde vluchten. Het proces verliep soepel en efficiënt, en ik was blij met het resultaat. Ik zou Euro Claim zeker aanbevelen aan anderen die juridische hulp nodig hebben bij het indienen van een claim.

Datum van ervaring: 31 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Barthie de Klerk. Bedankt voor de positieve review. Wij als EU claim staan ervoor om professioneel te werk te gaan en ervoor te zorgen dat wij de claim vergoed te krijgen. Wij wensen je dan ook veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ze doen wat ze beloven!

Ze doen wat ze beloven!
Wij mochten niet mee door overboeking en kregen van de luchtvaartmaatschappij een brief mee met vergoeding van €400. Dat dekte nog niet eens de extra 3 dagen kosten die we gemaakt hadden!
Via EUclaim hebben wij 400€ per persoon terug gekregen inclusief alle extra kosten ter waarde van €800 euro terugebetaald!
Als je dit moeizame proces zelf zou moeten doen, zou je het snel opgeven. Ze zijn hun fee meer dan waard!

Datum van ervaring: 28 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Lisa. Helaas leert de ervaring dat het soms moeizaam gaat om alle kosten terug te krijgen van de airline maar wij zijn hierin volhardend en zijn blij dat wij dit voor je hebben kunnen incasseren. Veel plezier met je vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede ervaring met Euclaim

Hele goede ervaring met Euclaim. Alles is zelf heel makkelijk te volgen in je eigen online dossier. Mochten we dit ooit weer mee maken, dan zouden we zeker weer voor EUclaim kiezen.

Datum van ervaring: 31 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Anita van Zuijdam. Wij vinden het belangrijk dat je als klant het hele proces kunt volgen via het online dossier. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfecte service

Ondanks dat het lang duurde heb ik beide claims die ik heb ingediend toegewezen gekregen dankzij de hulp van euclaim! Ik heb zelf amper iets hoeven doen. Ook antwoorden ze snel als je een vraag hebt. Ik ben zeer tevreden.

Datum van ervaring: 22 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review Kitty van der Linden. De ervaring leert dat het afhandelen van claims enige tijd op zich kan laten wachten maar wij zijn blij dat wij de claim voor je vergoed hebben gekregen en nemen daarbij ook graag al het werk uit handen. Veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Onze claim is met succes afgerond

Onze claim is met succes afgerond. De medewerkers van EU-claim reageren altijd snel op vragen per mail en ook zijn ook goed telefonisch bereikbaar.

Datum van ervaring: 13 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Jacqueline. Fijn dat wij de vergoeding voor je hebben kunnen incasseren en wij wensen je dan ook veel plezier ermee! ~Henrike


Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

communicatie vooraf…

wat jammer is dat er vooraf niet wordt gecommuniseerd over de kosten. Ik begrijp dat er een fee wordt gevraagd. Maardat daar overheen nog administratie kosten wordt gevraagd vindt ik diefstal

Datum van ervaring: 02 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je review Marc. Onze kosten zijn terug te vinden op onze website bij de algemene voorwaarden. Wij vinden het jammer dat je dit bestempeld als diefstal, dit is zeker niet iets wat wij doen. Wij willen duidelijk zijn in onze communicatie voor wat betreft deze kosten. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Duidelijk in de communicatie

Duidelijk in de communicatie. Maar het Duurt erg lang voor er resultaat is +1 jaar en ik wacht nog steeds

Datum van ervaring: 10 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Terence ten Berge. Bedankt voor je review. Wij vinden het belangrijk om duidelijk en transparant te communiceren. Helaas leert de ervaring dat sommige claims langer op zich laten wachten doordat de luchtvaartmaatschappij niet altijd goed meewerkt. Graag zou ik je claimnummer ontvangen zodat ik kan nakijken wat de stand van zaken is. ~ Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ze doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven. Ze sturen regelmatig updates over de claim. Ze zijn volhardend. Het heeft bijna 2 jaar geduurd voordat de tegenpartij tot betaling overging. Ikzelf had het allang opgegeven. Kortom ik ben zeer tevreden.

Datum van ervaring: 15 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Harry Dormans. Hartelijk dank voor de positieve review. Wij vinden het erg belang om je van het gehele proces goed op de hoogte te houden. Wij blijven volhouden en een lange adem hebben ondanks dat de airline niet altijd meewerkt. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Geweldig

De inzet die het bedrijf gedaan heeft voor mijn claim is gewoon geweldig ben zeer tevreden met de afloop

Datum van ervaring: 28 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Wiegers. Wij zijn blij dat wij de vergoeding hebben kunnen incasseren bij de airline. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Werkt efficient, met hoge kosten.

Werkt efficient, echter met hoge kosten.
Naast het hoge (bekende) vergoedingspercentage werd ook nog eens 3x33 euro aan kosten berekend, wat neerkwam op 40% kostenvergoeding.

Datum van ervaring: 31 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Nesselander. Bedankt voor je review. Wij begrijpen dat er onvrede kan zijn over onze kosten. Echter deze zijn terug te vinden op onze website bij de algemene voorwaarden zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zeer professioneel

Consistent gedrag. Goede en goed geformuleerde informatie over het proces. Logische en begrijpelijke vervolgstappen. Geen gedoe, geen bla bla, maar zeer professioneel. En: succesvol. Tegen het einde van het proces was het niet meer over het geld voor ons, maar over het principe. Een win voor de consument.

Datum van ervaring: 15 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt door de positieve review UM. Wij vinden het erg belangrijk om duidelijk en transparant te communiceren naar je als klant. Wij zijn blij dat wij de claim succesvol hebben kunnen incasseren en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ik ben geschrokken van de hoge kosten

Ik ben geschrokken van de hoge kosten, ruim 33 euro administratie PLUS 29% van het te claimen bedrag. Je kunt ook vrij éénvoudig zelf de claim indienen en benoemen dat het europese richtlijn is, art. 261. Kreeg snel het geld terug. Mocht dat niet lukken, via een rechtsbijstandsverzekering kun je 100% claimen, geen extra kosten.

Datum van ervaring: 14 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Andra Hellinga. Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je bent geschrokken van onze kosten, echter deze zijn duidelijk terug te vinden op de website bij onze algemene voorwaarden. Wij verrichten een aanzienlijke hoeveelheid werkt om je claim vergoed te krijgen. Wij wensen je alsnog veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hebben ons prima geholpen met onze…

Hebben ons prima geholpen met onze claim. Duurt wel lang maar uiteindelijk heeft het voor ons goed uitgepakt.

Datum van ervaring: 31 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Mariska Dunne. Helaas komt het voor dat het wat langer kan duren voordat een claim vergoed is maar wij zorgen ervoor dat dit gebeurt. Veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vlucht geannuleerd

Wj hadden probleem op 18 Januari met Transavia.
De vlucht was geannuleerd. Dus vlogen wij op 20 Januari. Na aankomst van onze plek direct contact met euclaim.nl gemaakt. Na drie weken werden de vergoedingsregeling overgemaakt.
Dit vind ik super snel.

M.Honing
.

Datum van ervaring: 20 januari 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Martin Honing. Vervelend dat je problemen hebt gehad met je vlucht. Wij zijn erg blij dat de compensatie hiervoor vergoed is. Veel plezier met je vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Claim geïnd bij weigerachtige Air Lingus

Mijn vlucht met Air Lingus was overboekt, waardoor ik niet mee kon. De luchtvaartmaatscappij weigerde mij de vergoeding, waar ik wettelijk recht op had, uit te betalen en gebruikte hier allerlei redenen voor, die niet op waarheid berustten. Daarna de claim in handen gelegd bij EuroClaim, die het uiteindelijk, dankzij hun vasthoudendheid wel voor elkaar kregen.

Datum van ervaring: 15 februari 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Anneke. Bedankt voor de positieve review. Wij zijn blij dat wij voor je de claim hebben kunnen incasseren. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding!~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

kan samenwerking aanbevelen

Ik ben tevreden over de samenwerking en kan de diensten van EUclaim aanbevelen. Initieel meermaals zelf contact proberen opnemen met de luchtvaartmatschappij, maar toen dit niet werkte EUclaim ingeschakeld, die het dossier tot een succesvol einde wisten brengen. Zeer tevreden over de aanpak en transparante communicatie. Je wordt volledig ontzorgd.

Datum van ervaring: 18 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Marc Gilles. Wij zorgen ervoor dat een claim uitbetaald wordt, ondanks dat een airline niet altijd meewerkt. Wij vinden het ook belangrijk om alles uit handen te nemen zodat je er als klant geen omkijken naar hebt. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike