Afgelopen zondag 16 augustus heeft de NOS tijdens de uitzending van het 18.00 uur Journaal en het 20.00 uur Journaal een item gewijd aan EUclaim. Tijdens dit item kwam naar voren dat Ryanair en EasyJet zelden de wettelijke verplichte compensatie van de Nederlandse passagier betalen bij een vertraagde vlucht.

Nieuws
Blijf altijd op de hoogte van uw rechten
Naast onze dienstverlening voor vliegtuigpassagiers, zijn wij ook gespecialiseerd in alles wat te maken heeft met passagiersrechten en het analyseren van het Europese vliegverkeer. Wij houden u met deze nieuwsberichten graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
-
17-08-2015
NOS: Prijsvechters wimpelen claim vertraagde passagier vaak af
Lees meer
-
23-07-2015
EUclaim helpt de gedupeerde reizigers van Hellas Travel
Hellas Travel heeft op een zeer korte termijn alle vluchten naar Griekenland geannuleerd. De reizigers die deze vluchten geboekt hebben kunnen nu helaas geen vakantie meer vieren. Hellas Travel weigert deze passagiers hun vakantie terug te betalen. Naar aanleiding hiervan heeft de media meerdere artikelen geplaatst.Lees meer
-
21-07-2015
Gedupeerde reizigers Hellas Travel – Groeten van Max
Afgelopen maandag 20 juli was EUclaim te gast bij de uitzending Groeten van Max van Omroep Max.
Lees meer
-
07-07-2015
Cijfers tweede kwartaal in de pers
Het persbericht over de kwartaal cijfers over vertraagde en geannuleerde vluchten in Nederland is door verschillende media opgepakt.
Lees meer
-
02-07-2015
EUclaim in Eindhovens Dagblad
Het Eindhovens Dagblad schrijft een artikel over de luchthaven in Eindhoven. Doordat deze luchthaven s’ nachts dicht gaat wordt er bij vertraagde vluchten uitgeweken naar andere luchthavens. Passagiers worden in deze situatie vaak aan hun lot overgelaten.
Lees meer
-
04-06-2015
EUclaim in de Telegraaf
De Telegraaf heeft een artikel gepubliceerd over de plannen voor een herziening van passagiersrechten.
Lees meer
-
28-04-2015
Eerste kwartaalcijfers 2015 in Nederlandse media
EUclaim publiceert elk kwartaal de kwartaalcijfers met betrekking tot vluchtvertragingen en annuleringen.
Lees meer
-
24-03-2015
EUclaim in het Parool
“Gedupeerde reiziger in Nederland heeft niets aan officieel klachtenloket”, schrijft het Patrool op 24 maart 2015.
Lees meer
-
11-02-2015
Interview EUclaim: Algemeen Dagblad rubriek geld enzo
In de papieren zaterdagkrant van 7 februari 2015 zijn twee pagina’s gewijd aan informatie over passagiersrechten bij vluchtvertraging of annulering. Hendrik Noorderhaven, CEO EUclaim, is hiervoor geïnterviewd. Ook komt een van onze klanten aan het woord met haar (vervelende) vliegervaring met Transavia.
Lees meer
-
22-01-2015
EUclaim Statistieken luchtvaart 2014 opgepakt door Nederlandse media
Op 20 januari heeft EUclaim jaarcijfers met betrekking tot vertraagde en geannuleerde vluchten gepubliceerd. Dit onderzoek is breed opgepakt door de Nederlandse media.
Lees meer