Baal ervan dat we het niet via klm…
Baal ervan dat we het niet via klm hebben gedaan. Twee andere via klm gedaan en minder tijd en minder hoeven te doen. En dan wordt er zoveel ingehouden. Schandalig
Datum van ervaring: 27 april 2024
14.621 in totaal
Baal ervan dat we het niet via klm hebben gedaan. Twee andere via klm gedaan en minder tijd en minder hoeven te doen. En dan wordt er zoveel ingehouden. Schandalig
Datum van ervaring: 27 april 2024
EU Claim bleek duidelijk ervaring te hebben met luchtvaartmaatschappijen die proberen onder een claim uit te komen. Een particulier neemt vaak niet het risico aan een gerechtelijke procedure te beginnen, wanneer men de kans loopt voor de kosten op te draaien. EU Claim bleef volharden met de kennis dat de klant in haar/zijn recht stond. Zonder de deskundigheid van EU Claim was een succesvolle uitkomst er niet gekomen. Wij danken hen voor de geboden service.
Datum van ervaring: 10 april 2024
Antwoord van EUclaim
Dit is de 2e keer dat wij EU claim hebben ingeschakeld en met succes. De laatste keer is het tot een rechtszaak gekomen en die hebben ze dus gewonnen. Dat traject heeft bijna 2 jaar geduurd omdat Lufthansa nergens op reageerde. Dat proces hadden wij zonder hun hulp nooit volgehouden of überhaupt ingegaan.
Datum van ervaring: 19 april 2024
Antwoord van EUclaim
Eurclaim zet alles op alles om recht te behalen. Bij niet reageren vliegmaatschappij maken ze er een rechtzaak van. Eerst via verzekering geprobeerd, maar daar moest je bewijs van vliegmaatschappij hebben ( die we dus niet hadden omdat we geen contact kregen). Verzekering deed dus niets. Dus heel blij dat het euroclaim wel gelukt is.
Datum van ervaring: 12 april 2024
Antwoord van EUclaim
ik had jullie echt nodig deze keer. KLM had de claim onterecht afgewezen, maar ze wilden niet luisteren ondanks herhaaldelijk verzoek.
en daarnaast
gemakkelijke procedure
je wordt goed op de hoogte gehouden van de stappen en de voortgang
Datum van ervaring: 19 april 2024
Antwoord van EUclaim
Nooit meer verwacht na bijna 1 jaar, maar uiteindelijk toch de zaak gewonnen, EUclaim bijt goed van zich af en wij hebben met ons vieren toch nog 1572€ netto op onze rekening gekregen van de 2400€, maar we hadden bijna de moed opgegeven. We zijn met ons vieren naar Bonaire geweest met Tui, maar terugreis was een ramp. We kregen op de dag van vertrek te horen dat we met KLM terug zouden vliegen, naar Tui in Bonaire nog geweest ter plekke, maar hij verzekerde ons dat we met KLM mee terug konden, vlucht was ook veel later, maar er konden maar 3 van de 4 mensen mee terug, de vlucht van KLM zat echt vol. Uiteindelijk één stel achtergebleven en er konden dus maar 2 mensen mee terug, ze zijn de volgende dag weer terug gevlogen. Wat een mooi einde had moeten zijn na 2 weken Bonaire werd dus een ramp. Maar wij gaan voortaan mooi met KLM, wat een aardige steward en stewardessen, ze hebben ons beide, 2 stellen letterlijk in de watten gelegd. Tui wilde ook nog de schuld geven aan KLM, hun moesten het uiteindelijk maar mooi oplossen, maar zo zie je maar weer, boontje komt om zijn loontje.
Datum van ervaring: 18 april 2024
Antwoord van EUclaim
Eduard en Carla dat zijn wij en hebben een heel positief gevoel overgehouden door de snelle en zorgvuldige afhandeling van onze ingediende claim en met een goed resultaat en vooral continu goed en duidelijk op de hoogte gehouden dus wij waren blij met EUCLAIM .09
Datum van ervaring: 09 april 2024
Antwoord van EUclaim
Super afhandeling van een dubbele claim! Erg dankbaar. Prima communicatie via het verleende platform over input en output van een zaak.
Datum van ervaring: 19 april 2024
Antwoord van EUclaim
Goede begeleiding en communicatie, en het is gelukt de claim te incasseren ondanks het herhaaldelijk niet meewerken van de luchtvaartmaatschappij. Ze gaan bij eu-claim tot het uiterste om je te helpen
Datum van ervaring: 19 april 2024
Antwoord van EUclaim
Dit bedrijf heeft een duidelijk website om een claim te registreren maar het had fijn geweest moesten we bij aanvang weten wat de administratieve kosten zouden zijn.
Datum van ervaring: 15 april 2024
Antwoord van EUclaim
Ik wacht sinds juni 2022 op actie van EU claim richting Ryanair. Vlucht vertraagd vanwege technisch probleem. Duidelijke casus. EU claim blijft maar draaien met smoezen van claim in onderzoek, opstarten juridische procedure kost tijd, dossier verder onderzoeken ...etc
Er gebeurt dus al 22 maanden NIKS.
Datum van ervaring: 02 april 2024
Antwoord van EUclaim
Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop onze claim is behandeld door EU-claim. De werkwijze vinden wij zeer vakbekwaam en doortastend. Daarnaast werden wij goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken via het account.
Datum van ervaring: 23 februari 2024
Antwoord van EUclaim
Super tevreden!
Ik heb 3 jaar geleden een claim ingediend. Het heeft even geduurt maar EUclaim heeft er alles aan gedaan dat ik mijn geld terug heb gekregen. Het was het wachten meer dan waard. Ze houden je overal op de hoogte.
Datum van ervaring: 18 april 2024
Antwoord van EUclaim
- Duidelijk inzichtelijk welke stappen op welk moment genomen worden. Helemaal fijn dat dit in te zien is in je eigen portaal.
- Continu op de hoogte gehouden van de voortgang.
- Binnen 2/3 maanden was er positief resultaat en stond het geld op de rekening.
Datum van ervaring: 02 april 2024
Antwoord van EUclaim
Fijne ervaring, zelf was ik er nooit uitgekomen, bedankt EUclaim.
Datum van ervaring: 18 april 2024
Antwoord van EUclaim
Het zijn toppers, het heeft 2 jaar geduurd maar tussendoor werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Ze gaven niet op en de aanhouder wint.
Datum van ervaring: 18 april 2024
Antwoord van EUclaim
Ze doen wat ze beloven!
Wij mochten niet mee door overboeking en kregen van de luchtvaartmaatschappij een brief mee met vergoeding van €400. Dat dekte nog niet eens de extra 3 dagen kosten die we gemaakt hadden!
Via EUclaim hebben wij 400€ per persoon terug gekregen inclusief alle extra kosten ter waarde van €800 euro terugebetaald!
Als je dit moeizame proces zelf zou moeten doen, zou je het snel opgeven. Ze zijn hun fee meer dan waard!
Datum van ervaring: 28 maart 2024
Antwoord van EUclaim
Wij zijn met EUclaim in zee gegaan omdat TUI zich niet aan de regels hield omtrent vertraging van meer dan drie uur. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat wij EUclaim in moesten schakelen want TUI moest ons gewoon compenseren.
Maar door de inzet van EUclaim hebben wij wel de vergoeding gekregen. Het kost alleen we wat Maar ze hebben er ook veel werk aan gehad. Wij kregen de vergoeding van 400 euro per persoon dus 800 samen.
Wij hebben er zelf 500 euro van overgehouden maar beter iets dan niets was ons motto.
Datum van ervaring: 30 maart 2024
Antwoord van EUclaim
Euro Claim is een geweldige dienst! Ik was onder de indruk van hun professionaliteit en toewijding om klanten te helpen bij het verkrijgen van compensatie voor vertraagde vluchten. Het proces verliep soepel en efficiënt, en ik was blij met het resultaat. Ik zou Euro Claim zeker aanbevelen aan anderen die juridische hulp nodig hebben bij het indienen van een claim.
Datum van ervaring: 31 maart 2024
Antwoord van EUclaim
Hele goede ervaring met Euclaim. Alles is zelf heel makkelijk te volgen in je eigen online dossier. Mochten we dit ooit weer mee maken, dan zouden we zeker weer voor EUclaim kiezen.
Datum van ervaring: 31 maart 2024
Antwoord van EUclaim